A Republic Group nyerte meg a Párisi Udvar Hotel brand és kommunikációs stratégiáját. A független ügynökség felel a The Unbound Collection by Hyatt almárkához tartozó szálloda arculatának kialakításáért.
A 2016-ban elindított almárka, a The Unbound Collection by Hyatt Magyarországon első, Európában második szállodájának márkapoziconálását, illetve kommunikációs stratégiájának kialakítását az immár 100 főre bővült full service ügynökség készíti. A Republic felel a teljeskörű márkaépítésért, így a stratégia és pozicionálási koncepció összeállításáért, az arculat kialakításáért, valamint a bevezető kampány kidolgozásáért is.
A chicagói központú Hyatt Hotels Corporation 12 prémium márkával rendelkező, globális, vezető szállodaipari vállalat portfóliójába 54 ország 679 ingatlana tartozik. A Mellow Mood Hotels által üzemeltetett Párisi Udvar Hotel nemcsupán a második európai szálloda lesz Hyatt almárka alatt, hanem az Amerikai Egyesült Államokon kívül immáron a negyedik világhírű luxusszállodája lesz. A Párisi Udvar Hotel a The Unbound Unbound Collection by Hyatt almárka franchise lánc tagjaként fog működni, melynek legfőbb különlegességei közé tartozik, hogy jellemzően olyan szállodák kerülhetnek be, melyek lenyűgöző múlttal, exkluzív elhelyezkedéssel, egyedi építészettel és páratlan belső design-nal és kialakítással rendelkeznek. A „The Unbound Collection by Hyatt” neve alatt olyan híres szállodák jegyezhetők, mint a floridai Miami Beach-en található The Confidante, az arizonai Phoenixben épült The Royal Palms, a texasi Austinban található The Driskill Hotel, a párizsi Hôtel du Louvre és az uruguayi Carmeloban elhelyezkedő Carmelo Resort & Spa. Budapesten pedig a város egyik legikonikusabb épületében, a Párisi Udvarban épülő luxushotel 2018 őszén nyílik meg.
A Párisi Udvar Hotel és az ügynökség a teljeskörű PR feladatok ellátásán túl idén egy új projekten is közösen dolgozik. A különleges és exkluzív hotellánc különleges stratégiát jelent, melynek során a luxushotel pozicionálásának kialakításához a Republic Group egy teljesen egyedülálló branding folyamatot alkalmaz. Az ügynökség 17 éve kötött stratégiai partnerséget a new york-i székhelyű Siegel & Gale ügynökséggel, melynek során egy saját pozicionálási modellt és mechanizmust alakított ki. Ezen stratégiai tervezés alkalmazása már korábban is komoly eredményeket könyvelhetett el a hazai és nemzetközi színtéren egyaránt. A módszer eredményeként olyan márkák pozicionálását és sikereit is jegyezhet az ügynökség, mint a Vodafone, T-Home, FINO, vagy a többek között a nemzetközi Clio-díj ezüstérmét megszerző, 2017 legjobb magyarországi kampányának díját is elnyerő Souldrops. A hotelbevezető kampány során a teljeskörű kommunikációs akcióterven felül a pozicionálási stratégia és a kreatív koncepció megalkotását, az arculat kialakítását a Republic több divízió látja el Budapest következő emblematikus szállodája számára. A nagy volumenű projektben a belvárosi ötcsillagos hotel arculatának kialakításán felül a hozzátartozó saját étterem, és kávézó is színesíti a pozicionálási feladatokat. A branding folyamat során az megbízó managementje és az ügynökség stratégiai csapata rendkívül szorosan dolgozik együtt azon, hogy a körülbelül 2-3 hónapos folyamat során egy, a hotel számára tökéletesen testre szabott pozicionálási és taktikai tervet, illetve arculati kézikönyvet dolgozzon ki.
A Republic PR divíziója tavaly nyerte meg a Mellow Mood Hotels és a Párisi Udvar Hotel teljeskörű PR kommunikációs feladatok ellátására hirdetett tendert, így az ügynökség felel a 12 szállodát üzemeltető vállalat, valamint a luxushotel PR feladatainak ellátásáért.