November elejétől Holovács Annamária, a Ringier / Mediaworks korábbi marketing vezetője üzletfejlesztési igazgatóként támogatja a 1080P Reklám- és Médiaügynökség munkáját. Az ügynökségnél létrejött új pozícióval a 1080P legfőbb célja ügyfelei mind magasabb szintű kiszolgálása és a vállalati divíziók közötti folyamatok optimalizálása.
A szakember pályafutását a svájci Ringier európai igazgatóságán kezdte. Menedzserként több magyarországi vonatkozású projekt, egyebek mellett a Magyar Hírlap és a Népszabadság megvásárlásának előkészítésében vett részt. Ezt követően a hazai leányvállalat marketingkutatási és sales support igazgatója lett, majd egy rövidebb kitérő következett a Sanoma által kiadott National Geographic lapmenedzseri pozíciójába. 2003-tól két éven át – visszatérve a hazai Ringier Kiadóhoz – a Magyar Hírlap és a magazin divízió marketingigazgatói feladatait látta el. 2008-ban már külső tanácsadóként részt vett a Népszabadság Zrt.-nél folyó munkákban, egyebek mellett a Népszabadság Online megújulási folyamatának koordinálásban, illetve a cégnél zajló stratégiai tervezésben. Majd 2009-2011 között a Népszabadság marketingigazgatói feladatait látta el.
2012 elejétől a Ringier-Axel fúzióját koordinálta. A Mediaworks megalakulása után 2018 év elejéig a megyei lapok projektmenedzsere majd regionális marketing vezetője volt. Azt követően szabadúszóként vállalt projekteket és óraadó tanárként a felsőoktatásban jelenleg is segíti az utánpótlásképzést.
A Budapesti Közgazdaság-tudományi és Államigazgatási Egyetemen szerzett diplomát 2000-ben, amit aztán az ELTE jogi szakokleveles közgazdász végzettségével fejelt meg. Egyetemi évei alatt több külföldi oktatási intézményben is képezte magát, így a moszkvai Puskin Intézetben, a Stockholm School of Economicson és az egyesült államokbeli Leigh University Iacocca Intézetében.