Új vezető a Yettelnél

Új vezetőként Bálint Dániel irányítja a Yettel Ügyfélélmény és piacelemzési (Customer Experience & Customer Market Insight) igazgatóságát. A szakember közel 15 éves telekommunikációs, banki és gyógyszeripari tapasztalattal érkezik – vissza – a vállalathoz, hogy irányítsa a digitális ügyfélélmény fejlesztését és a piacelemzési csapat munkáját.

Dániel karrierje az Egyesült Államokban, Seattle-ben kezdődött, ahol üzletfejlesztési területen dolgozott. Ezt követően a magyarországi Telenor Customer Centricity csapatának tagjaként mélyült el jobban az ügyfélélmény-fejlesztés területében, számos jelentős projektben vett részt, többek között a zene- és TV-alkalmazások ügyfélélményének fejlesztésében, valamint az akkori Wallet szolgáltatáshoz kapcsolódó service design feladatokban. Részt vett továbbá ügyfélcentrikus hálózatfejlesztési, illetve egy, az egész vállalatot érintő transzformációs projektben is. A telekommunikációs szektorból a pénzügyi világba váltott: az OTP Bank digitális ügyfélélmény- és termékfejlesztési projektjeiben vállalt szerepet, majd menedzsment tanácsadóként szerzett további szakmai tapasztalatot. Később az Egis Gyógyszergyár betegközpontú digitális fejlesztéseit vezette.

A Dániel irányítása alatt működő Ügyfélélmény és piacelemzési igazgatóság Dávid Zoltán, stratégiáért felelős vezérigazgató-helyettesnek riportol. Az új igazgató érkezésével a Yettel tovább erősíti ügyfélközpontú stratégiáját.