Új marketing igazgatót nevezett ki a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu internetes webáruház. Györke Ádám az eMAG marketingkommunikációs feladatainak ellátása mellett, jövőbe mutató kommunikációs stratégia kidolgozására és megvalósítására fókuszál az online kommunikáció és média területén.
„Az eMAG elsőszámú célkitűzése, hogy a látogatottsági adatok után a forgalom tekintetében is az első helyre kerüljön, majd ezt meg is tudja tartani. Ez szép kihívás, örömmel fogadtam el az állást” – mondta Györke Ádám. Hozzátette: „az igazi kihívást talán az jelenti, hogy az e-kereskedelemben azonnali válaszokra van szükség. Míg a korábbi munkáim során egy-egy kampány hetekig futott, most néhány órán belül kézzel fogható eredményeket látunk, melyek alapján döntenünk kell arról, hogy változtatunk-e.”
Az eMAG új marketing vezetője a Szegedi Tudományegyetemen szerzett kommunikációs mesterdiplomát, karrierjét médiaügynökségeknél, főként az FMCG szektor szereplőit – P&G, Henkel – segítve kezdte, majd 8 évig dolgozott marketingkommunikációs vezetőként a bankszektorban. Ezt követően a Nestlé digitális- és médiamenedzsereként legfőbb feladatai közé tartozott a cég digitális átállásának vezetése, a médiavásárlási és tervezési folyamatok kezelése, valamint a digitális ügynökségi hálózat fejlesztése. A korábbi tapasztalatai olyan vállalati, stratégiai gondolkodás megalapozásához járultak hozzá, melyek a cégek hatékony és eredményes médiakommunikációját segítették elő. Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője a kinevezés kapcsán azt nyilatkozta, hogy biztos a sikerben, ugyanis a marketing vezető kiválasztása mellett 18 év szakmai tapasztalat és komoly eredmények szólnak, amit az e-kereskedelem területén is kamatoztathat.
„Célom, hogy az eddigi tapasztalataimat valóban hatékonyan ötvözzem az eMAG korábbi eredményeivel és célkitűzéseivel. Vezetőként rendkívül fontosnak tartom, hogy a marketing csapattal közösen olyan pozitív eredményeket érhessünk el az online és offline területeken egyaránt, melyek lehetővé teszik az eMAG vezető piaci pozíciójának elérését és annak megtartását az online kereskedelemben. Biztos vagyok benne, hogy a már meglévő, erős csapattal és kreatív kampányokkal Magyarországon is elsők lehetünk ebben a szegmensben.” – mondta Györke Ádám.
Az új vezető kiemelte, hogy a terület újszerűsége munkájában ösztönző hatású, mely kulcsfontosságú szerepet játszhat a marketing csapat irányításában. Tervei szerint a jövőben nagyobb szerepet kaphat a brandépítés és az eMAG, mint megbízható, nemzetközi, online áruház tudatosítása. Kiemelt figyelem jut majd az online kampányoknak és a legújabb marketingeszközöknek.