Új vezetőkkel erősít a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service csapatát Szilágyi Fiorella, a PR divíziót pedig Zámbó Anna vezeti. A Republic Group létszáma az elmúlt hónapban meghaladta a 100 főt.
Szilágyi Fiorella 2012-ben csatlakozott a Republic Group client service csapatához, ahol többek között a Souldrops, a Budapest Bank, a Danone Actimel, az UNIQA, a Metro, a Janssen-Cilag, a GVH, a Mizo és a Bonbonetti márkákon dolgozott. A Republic Group az elmúlt évben komoly szervezeti átalakuláson ment át a jelentős ügyfélportfolió bővülésének és a munkavállalói szám növekedésének köszönhetően. Fiorellát 2017 júniusában nevezték ki, ezt követően alakította át az account csapat felépítését és nevezte ki a client service board tagjait, akik a divízión belül a középvezetői feladatokat látják el. A strukturális fejlesztésnek köszönhetően az ügyfelek kiszolgálása, valamint a belső folyamatok még hatékonyabbá váltak.
Zámbó Annát idén novemberben nevezték ki a Republic PR divíziójának vezetőjévé. Anna 2015-ben kezdett az ügynökségnél dolgozni senior PR managerként, korábban pedig olyan nemzetközi márkák teljeskörű PR kommunikációs kampányain dolgozott, mint a LEGO, a Spotify, a Mercedes, az Auchan, az SOS Gyermekfalu és a Mars. A Republicnál elsősorban kríziskommunikációs, corporate PR és márkabevezetésekkel kapcsolatos projektekben vett részt és olyan ügyfelek kampányain dolgozik, mint például a Market Csoport, Párisi Udvar (Unbound Collection by Hyatt), Mellow Mood Hotels, UNIQA, Budapest Bank, Hyundai, FINO, Katona József Színház, Souldrops, Land Rover, Metro.