A BMW AG döntése alapján 2018. szeptember 1-jétől Neil Fiorentinos veszi át a BMW Group közép-és délkelet-európai régiójának irányításáért felelős elnöki feladatokat. Elődje, Christoph von Tschirschnitz a müncheni vállalatcsoporton kívül, új vezetői pozícióban folytatja karrierjét.
A BMW AG döntése alapján 2018. szeptember 1-jétől Neil Fiorentinos veszi át a BMW Group közép-és délkelet-európai régiójának irányításáért felelős elnöki feladatokat. Elődje, Christoph von Tschirschnitz a müncheni vállalatcsoporton kívül, új vezetői pozícióban folytatja karrierjét.
Christoph von Tschirschnitz 1992-ben csatlakozott a BMW Group-hoz, ahol az elmúlt huszonhat esztendőben számos vezető pozíciót betöltött. Helyet foglalt a BMW Motorrad vállalattervezésért, valamint a divízió kiskereskedelmi stratégiáinak és márkakereskedői hálózatának fejlesztéséért felelős vezetői székekben, majd a BMW ázsiai, csendes-óceáni, afrikai és kelet-európai értékesítési régióinak értékesítési- és marketingrészlegét irányította. Mielőtt a BMW Group közép- és délkelet-európai régiójának elnökévé választották, a most 53 éves szakember a BMW Németország flotta-, vállalat- és ügyfélértékesítési részlegének elnökeként dolgozott. Elnöksége alatt a Münchenben székelő vállalatcsoport közép- és délkelet-európai régiója rekordszintű eladási és nyereségességi mutatókat ért el: Christoph von Tschirschnitz négy kivételesen sikeres esztendeje alatt a BMW és a MINI márka kettőse a Salzburgból irányított tizenkét országban összesen több mint 50 százalékos üzleti növekedést könyvelhetett el. 2017-ben a BMW Group közel 80 000 darab BMW, MINI és BMW i modellt, illetve BMW Motorrad kétkerekűt értékesített a közép- és délkelet-európai régióban 180 márkakereskedésén keresztül, mindvégig átfogó szakértelméről és támogatásáról biztosítva a bajor prémiumgyártó ügyfeleit.
Neil Fiorentinos 1994-ben, Dél-Afrikában kezdte karrierjét a vállalatcsoportnál. Tizenhat esztendővel később a BMW Group Ázsia elnökének választották. Négyéves elnöki munkássága után a jelenleg 50 éves szakember Hollandiába költözött, ahol négy és fél esztendeje tölti be a BMW Group Hollandia ügyvezető igazgatói tisztségét. Három kontinens három különböző értékesítési környezetében megszerzett nemzetközi tapasztalatával Neil Fiorentinos rendkívüli márkakereskedői és beszállítói kapcsolatokkal büszkélkedhet. Munkatársai élén a dél-afrikai szakember nem csupán megőrizte Hollandiában a BMW iránymutatóként betöltött, vezető piaci pozícióját, de egymás után négy esztendőben is rekord értékesítési eredményeket ért el a BMW, a MINI és a BMW Motorrad márkákkal. Új pozíciójában Neil Fiorentinos az Ausztriát, Bulgáriát, Ciprust, Csehországot, Görögországot, Horvátországot, Lengyelországot, Magyarországot, Máltát, Romániát, Szlovákiát, illetve Szlovéniát felölelő közép- és délkelet-európai régió értékesítési- és marketingtevékenységeinek felügyeletéért lesz felelős.