Kreatív transzformációért felelős vezetőt nevezett ki a MediaCom. A pozícióba Stef Calcraft, a Mother társalapítója érkezett, és a nem hagyományos médiaügynökségi tevékenységekért felel globális szinten.
Stef Calcraft a kreatív transzformációért felelős globális vezérigazgató lett, és e pozíciójában hozzá tartoznak majd a MediaCom olyan tevékenységei, mint a MediaCom Beyond Advertising (MBA) elnevezésű tartalommarketing divízió, a sport és szórakoztatás üzletág, a social és influencer marketing, valamint a kreatív technológiák.
A MediaCom 2018-ban hat jelentős versenyen is elnyerte az év ügynökségi hálózata címet. Besöpörte többek között a Campaign, a Cannes Lions, az M&M Global és a Festival of Media Global hálózati díjait is. Az elismerések azt is aláhúzzák, hogy mára a márkák piaci jelenlétének minden elemében jelen kell lennie a kreativitásnak.
Pontosan erről szól Stef Calcraft kinevezése is. Feladata az előremutató kreatív gondolkodás és a legfrissebb médiamegoldások integrálása a médiapartnerek, a social platformok és a kreatív technológiai szolgáltatók bevonásával. Calcrafttól a MediaCom azt várja, hogy segítse az ügynökséget a friss ötletek létrehozásában, a munkatársak számára elérhető lehetőségek bővítésében és a hirdetők növekedési céljainak támogatásában. Pozícióját október 1-jétől tölti be, és közvetlenül Nick Lawsonnak, a MediaCom globális operatív vezetőjének jelent.