A logó maradt, azonban minden más elemet felfrissített az arculatváltás jegyében a TV Paprika. A változást a csatorna legújabb, sajátgyártású műsora, a Dóra a piacon premierjéhez időzítette.
Tíz éve ez az első igazán látványos frissítés a csatorna esetében, ami a logót leszámítva kiterjed minden on air elemre, színekre és zenére is. A TV Paprikát üzemeltető AMC Networks International Central and Northern Europe (AMCNI CNE) és az általa megbízott KGB Studio célja egy frissebb, lendületesebb, alkotásra inspiráló arculat volt.
Az új arculat a művészet formanyelvével igyekszik kifejezni azt, hogy a főzés sokkal több, mint a hozzávalók egymásra pakolása egy edényben. A főzés öröme, egy étel elkészítése már hétköznapi szinten is alkotás, hiszen kreativitást, egyediséget igényel.
A műsorokat, reklámokat hat vadonatúj ident köti össze és vezeti fel, melyekben a hozzávalók a vászonra hullanak és fröccsennek egy-egy olajfestményt alkotva, amelyek végül szemet gyönyörködtető fogásokká változnak a képernyőn. Így készül néhány ecsetvonással a gyümölcstorta, a saslik vagy épp a wokban sült zöldségek.
A TV Paprika új arculata a csatorna legújabb saját gyártású műsorával, a Dóra a piacon gasztrosorozattal együtt mutatkozik be szeptember 18-án 21 órakor. A legújabb saját gyártású műsor a TV Paprika nagyszabású projektje, hiszen azon túl, hogy a stúdió falait átlépve az ország legszebb piacain is forgattak, a magyar mellett a cseh és szlovák, illetve a román TV Paprikára is elkészült a sorozat népszerű helyi műsorvezetőkkel és helyi piacokon.