Új ügyfél a SAKKOM-nál

Online content marketing stratégia kialakítására és menedzselésére, illetve pr aktivitásainak kezelésére kötött éves együttműködést az Automax.hu online gumiforgalmazó a SAKKOM Interaktívval.

 

Az elmúlt években több mint 2 millió gumiabroncsot értékesítő Automax.hu meglévő onlinemarketing-stratégiájának tartalommarketing-aktivitásokkal való fejlesztéséhez keresett olyan ügynökséget, aki hatékonyan tudja támogatni ismertségnövelését és márkaépítését is. Ezért döntöttek úgy egy próbaprojektet követően, hogy a SAKKOM-ra bízzák magukat. „Olyan partnert kerestünk, aki digitális fronton is elég harcedzett ahhoz, hogy online eszköztárunkat új elemekkel bővítse, és sajtókommunikációban is képes újszerű ötleteivel komoly elérést biztosítani” – indokolta a döntést Nagy Tibor, az Automax.hu ügyvezetője.

 

A SAKKOM korábbi ügyfelének ajánlását követően vette fel a kapcsolatot az Automax vezetése az ügynökséggel, a megállapodás célja a kommunikációs feladatok minél teljesebb körű ellátása volt. A contentmarketing-tevékenység keretében a SAKKOM kezeli a gumiforgalmazó közösségimédia-aktivitásait is. „Nagyon örülünk, mert egy ilyen integrált együttműködés mindig több mozgásteret és fejlesztési lehetőséget tartogat számunkra is, az autóipar kihívásait pedig már jól ismerjük korábbi munkáinknak köszönhetően” – tette hozzá Kozarek Andrea, a SAKKOM Interaktív szakmai igazgatója.