Újabb fejlesztéssel rukkolt elő az Alza.hu

A teljes országban elérhető több mint 440 csomagautomatába eddig csak rendelni tudtak a vásárlók, illetve elállás esetén visszaküldeni a nemkívánt terméket. Mostantól viszont már reklamáció kezelésére is lehetőség nyílik, az AlzaBoxok elérhetősége miatt ez a szolgáltatás ráadásul a hét minden napján bármikor igénybe vehető.

“A szolgáltatás lehetővé teszi a vásárlóink számára, hogy termékekkel kapcsolatos problémáikat már a csomagautomatákon keresztül tudják intézni, ahol és amikor nekik kényelmes” - mondta el Forrás Ákos ügyvezető, hozzátéve: “A visszaküldés három esetben is lehetséges: javítás, csere és elállás. A vásárlónak 4 nap áll rendelkezésére a reklamáció átvételére, a foglalás online meghosszabbításának lehetőségével.”

A reklamáció semmilyen költséggel nem jár és az egyetlen korlátja a fiókok mérete, de több méret is rendelkezésre áll. A folyamat egyszerű: a vásárlónak mindössze egy reklamációt kell létrehoznia az online fiókjában, majd az AlzaBoxnál a “Küldés” funkciót választva a reklamáció azonosítószámának beírására kinyíló fiókba helyezni a terméket. A panasz feldolgozása után a javított vagy cserélt termék ugyancsak AlzaBoxban vehető át.

“A csomagautomaták népszerűsége rohamosan nőtt az elmúlt évben, mára elmondható, hogy minden második vásárlást AlzaBoxba kérik a vásárlóink. Ehhez nagyban hozzájárult az “Éjfélig megrendeled, délelőtt az AlzaBoxban leled” szolgáltatásunk sikere. A csomagautomatáink száma folyamatosan növekszik, arra terjeszkedünk, amerre igényt látunk a telepítésükre” - egészítette ki Takács Csaba ügyvezető.