- Hirdetés -

Újabb hetet zsákolt be az X-Faktor

|

A X-Faktor két hétvégi adása volt a hét két legnézettebb műsora. Jó nézőszámmal búcsúzott a Survivor és a Doktor Murphy is. A TV2-n a 18-49 éveseknél a Ninja Warrior több nézőt vonzott, mint a Sztárban sztár.

Múlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,6 százalékponttal, a TV2-é 0,4 százalékponttal csökkent, azaz nem különösebben változtak az erőviszonyok. Az RTL Klub előnye a 18-49 éveseknél és főműsoridőben továbbra is jelentős (17,6% vs. 9.1%), 8,5 százalékpontos.

Pedig a hét jól indult a TV2 szempontjából, hiszen hétfő este megverték az RTL Klubot (TV2: 14%, RTL Klub: 11,4%). Kedden már az RTL Klub ért el magasabb közönségarányt (13%-ot), de a TV2 akkor is viszonylag erős estét zárt (10,3%), azonban a hét további napjaiban már 10 százalék alatt maradt a TV2 esti share-je.

Ahogy az elmúlt hetekben megszokhattuk, az RTL Klub legerősebb napja a szombat volt. 27,4 százalékos közönségaránnyal zárták az estét, miközben a TV2 9,3 százalékkal.

45. hét / 44. hét / 43. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,6% / 18,2% / 16,5%
TV2 – 9,1% / 9,5% / 9,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (45. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
RTL Klub
Híradó – 19,4% (18,7%)
Survivor – 18% (15,9%)
Barátok közt – 14,4% (13,9%)
Éjjel-nappal Budapest – 13,2% (14%)

TV2
Tények – 14,2% (13,6%)
Ninja Warrior – 14,8% (15,1%)
A legbátrabb páros – 12,2% (10,1%)
Bogaras szülők – 4,4% (7,2%)
Mit tenne a gyereked? – 7,3% (10%) – két nap átlaga
Sztárok és párok – 5,9% (7,7%) – két nap átlaga
Csak show és más semmi – 8,2% (10%)
Korhatáros szerelem – 9,9% (9%)

Az RTL Klub hétköznap esti átlagos közönségaránya 14,5 százalékot tett ki. Ezt bőven megugrotta a Survivor, hozta az átlagot a Barátok közt, viszont az Éjjel-nappal Budapest alatta maradt.

A TV2 esetében a hétköznapi műsorok közül továbbra is a Ninja Warrior és A legbátrabb páros szerepelt a legjobban, de a csatornaátlag felett teljesített a Korhatáros szerelem is. A leggyengébben a Bogaras szülők muzsikált, pedig erős volt a felvezetőműsoruk.

A szombati és a vasárnapi X-Faktor volt a hét két legnézettebb műsora a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is. A szombati adás bizonyult nézettebbnek, ami a 18-49 évesek köréből 511 ezer nézőt, a teljes lakosságból 1,17 millió nézőt vonzott. A vasárnap esti X-Faktor ugyanennél a két célcsoportnál 437 ezres, illetve 895 ezres nézettséget tudott felmutatni.

Az RTL Klub házi nézettségi toplistáján az X-Faktort a szerdai Survivor követi a 18-49 éveseknél 265 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a csütörtöki Survivor nézettebb volt, 744 ezer embert ültetett a képernyők elé.

Múlt héten nemcsak a Survor, hanem a Doktor Murphy első évada is véget ért. A sorozat jó szereplése meglepő volt, hiszen manapság a vásárolt sorozatok nem szoktak túl jó nézőszámot felmutatni. A Doktor Murphy a 18-49 éveseknél 158 ezres nézőszámmal és 14,9 százalékos közönségaránnyal búcsúzott. Múlt héten ebben a hétköznap esti műsorsávban ezzel a legjobb eredményt érte el mind a nézettség, mind a közönségarány tekintetében.

A TV2 esetében a 18-49 éveseknél a Ninja Warrior (207 ezer néző) volt a legnézettebb műsoruk, majd a vasárnapi Tények (200 ezer néző), a Sztárban sztár (181 ezer néző) és A legbátrabb páros (179 ezer néző) következett.
A teljes lakosságnál kicsit más volt a sorrend. A legtöbb nézőt a vasárnap esti Tények vonzotta (817 ezer néző), majd Sztárban sztár (667 ezer néző), Ninja Warrior (534 ezer néző) és A legbátrabb páros (530 ezer néző) volt a sorrend.

A „komplett közmédia legnézettebb műsora” címnek az M4 Sport vasárnap esti Forma-1 közvetítése örülhetett. A versenyre a 18-49 évesek közül 146 ezren, a teljes lakosságból 370 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...