2021 szeptemberétől a vezető utazási technológiai vállalat, a cseh Kiwi.com sajtókommunikációját, illetve tartalommenedzsment feladatait is a Próbakő Kommunikáció csapata látja el.
A Kiwi.com tavaly számos európai országban bővítette hálózatát PR és tartalommenedzsment terén, hogy helyi tartalommal tudják ellátni utazóikat. Magyarországon a meghívásos tendert a Próbakő Kommunikáció nyerte el, a közös munkát 2021 szeptemberében kezdték meg. A Próbakő feladata a hagyományos sajtókapcsolati munkák mellett nemzetközi tartalmak adoptálása, illetve saját tartalomgyártás is a Kiwi.com saját felületeire (blog, social csatornák). A cég folyamatosan együtt dolgozik a Kiwi.com egyéb piacain jelenlévő ügynökségeivel.
“A koronavírus járvány jelentős csapást mért az utazásszervezőkre, az utazási irodákra és mindenféle, a turisztikában érdekelt vállalkozásra. A védőoltások azonban hozzájárultak ahhoz, hogy újra megnyíltak az utazási lehetőségek. Jó érzés segíteni abban, hogy ez a fontos iparág magára találjon. A jelek igen biztatóak.” – mondta el R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója.
A folyamatosan fejlődő utazási technológiai cég, a Kiwi.com idén további új európai országban is megjelenik helyi kommunikációval. Jelenleg cseh központtal Csehországban, Lengyelországban, Spanyolországban, Szlovákiában és nálunk folyik helyi sajtókommunikáció és tartalommenedzsment, és várhatóan tavasszal Romániában is indítják az országspecifikus kommunikációt.
A cég innovatív Virtual Interlining algoritmusa lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyetlen útvonalon egyesítsék a hagyományos és fapados légitársaságok közötti járatokat. A Kiwi.com napi 20 milliárd árellenőrzést végez a globális járattartalom 95%-án, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy jobb útvonalat és árakat találjanak, amelyeket más keresőmotorok nem láthatnak.