
Szeptember elsejétől az Atmedia Csoport átveszi a TV2 Csoport non-spot és prémium spot reklámfelületeinek értékesítését.
A változás révén az Atmedia non-spot portfóliója jelentős bővülésen megy keresztül, hiszen olyan nagyszabású, saját gyártású műsorokhoz kapcsolódó megjelenések kerülnek be az értékesítési struktúrába, amelyek egyedi lehetőségeket kínálnak a hirdetők számára.
„2016 óta értékesítjük a TV2 Csoport spot reklámidejét. Számunkra ez a mostani megállapodás nemcsak megtiszteltetés, hanem egyértelmű visszaigazolása is annak a szakmai munkának, amit az elmúlt években végeztünk. Köszönjük a TV2 bizalmát!” – nyilatkozta Guttengéber Csaba, az Atmedia Csoport ügyvezető igazgatója.
„Kiemelten fontos számunkra, és örülünk annak, hogy számos saját gyártású műsor non-spot felületeit szeptembertől egykapus rendszerben, szinergiák mentén, még hatékonyabban tudjuk kínálni a hirdető partnereinknek” – emelte ki Kosaras Klaudia, az Atmedia Csoport kereskedelmi igazgatója.
Az új megállapodás célja, hogy a piaci szereplők számára még integráltabb és hatékonyabb reklámlehetőségeket biztosítson a televíziós megjelenések terén, kihasználva a lineáris és tartalmi szinergiákat a TV2 műsorstruktúráján belül.