• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Média Újításokat jelentett be a Viber
  • Média
  • Mobil

Újításokat jelentett be a Viber

2023. január 25.

Két jelentős újítást jelentett be világszerte a Rakuten Viber, amely az alkalmazáson belüli márka és felhasználó közötti interakció fejlődésének új szakaszát vetíti előre. Az új funkciók közé tartozik ezentúl a Business Inbox és a kereshető Commercial Account (Kereskedelmi Fiók), amely a Viber hosszú távú szuperapp-stratégiájának következő lépését jelenti.

Kutatások szerint a fogyasztók 71%-a elvárja a vállalatoktól a személyre szabott interakciókat, és a szervezetek 82%-a tervezi olyan stratégia megvalósítását, amely szolgáltatásai segítségével jobb ügyfélértéket biztosít. A Viber frissítései a felhasználókat és a vállalkozásokat egyaránt szem előtt tartva előrelépést jelentenek a jobb ügyfélélmény és a márka iránti elkötelezettség biztosításában.

A márka és a felhasználó közötti kommunikáció fejlesztésének érdekében a Viber nemzetközi szinten vezeti be a Business Inbox funkciót, amely közvetlenül a Csevegések menüponton keresztül biztosít egy külön helyet az ilyen irányú interakciók számára. A funkció lehetővé teszi a hivatalos márkafiókokból származó valamennyi üzleti üzenet tárolását és rendszerezését (többek közt banki értesítéseket, rendelések és szállítások visszaigazolásait, különleges üzleti ajánlatokat).

A Business Inbox üzenetek aktiválódnak, amint a felhasználó megkapja az első üzleti üzenetét. Azoknak a felhasználóknak, akik korábban már kommunikáltak az adott vállalkozásokkal, beszélgetéseik a funkció megjelenését követően a Viber 18.0 és későbbi frissítéssel rendelkező felhasználók számára átkerülnek a Business Inbox mappába. Amint a mappa megjelenik a Csevegések listában, az összes üzleti üzenet alapértelmezés szerint odakerül. A Business Inbox lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy személyre szabják Viber-élményüket, és a számukra legkényelmesebb módon rendezzék a márkákkal folytatott interakciókat:

bármely márkával zajló beszélgetést a Business Inbox tetején rögzíthetnek;

ezeket a beszélgetéseket tetszőlegesen áthelyezhetik a Business Inbox üzenetekből a fő csevegési képernyőre;

bármely üzleti beszélgetést rögzíthetnek a normál Csevegések képernyő tetejére.

Ezúttal a vállalkozások legújabb frissítéseit is könnyebb lesz megtalálni: a mappa alapértelmezés szerint a Csevegések a képernyő tetejére kerül, és az üzleti üzenetek nem keverednek a személyes beszélgetésekkel. A Business Inbox funkció hatékonyabb kommunikációt tesz lehetővé a márkák és a felhasználók között, annak érdekében, hogy javuljon az ügyfélszolgálat, növekedjen a márka iránti elkötelezettség és a konverzió.

Egy újabb lépés a fejlett ügyfélélmény érdekében az új Commercial Account bevezetése, amely során a felhasználók egyetlen helyen fedezhetik fel a márkákkal való kapcsolattartás összes lehetséges módját. A Viberen megtalálható valamennyi üzleti információ, szolgáltatás és csevegés egyetlen kereshető üzleti egység alatt érhető el:

A felhasználók proaktívan kereshetnek adott kategóriába sorolható fiókokat (vállalkozásokat), amennyiben a Viber fő keresősávjába beírják annak nevét.

Azok a felhasználók, akik belépnek egy Commercial Account-ba, láthatják a márka címét, logóját, hitelesítését, leírását, elérhetőségét, valamint a Viberen elérhető kommunikációs csatornákat. A fiókok továbbíthatóak, így növelik a márkák láthatóságát.

A felhasználók tájékoztatása érdekében a márkák legfeljebb három lokációt, egy weboldalt, egy telefonszámot és egy legfeljebb 1000 karakterből álló leírást adhatnak meg magukról.

Az új kereshető Commercial Account-ok nagyobb hatáskört biztosítanak a felhasználóknak, akik ezentúl képesek lesznek maguktól közvetlen kommunikációt kezdeményezni különböző márkákkal, már azelőtt, hogy a nagyvállalatok felkeresnék őket. A Commercial Account-ok az ügyfélélmény javításában is nagy szerepet játszanak, ugyanis azok a felhasználók, akik a Viberen keresztül szeretnének kapcsolatba lépni egy vállalkozással, kiválaszthatják az általuk preferált csatornát és egy mini-weboldal élményen keresztül szerezhetnek ismereteket. Mindeközben a márkák racionalizálni fogják az ügyfelekkel történő kommunikációt a zökkenőmentesebb ügyfélélmény érdekében.

A Viber a bevezetés után tovább bővíti a Commercial Account-ok nyújtotta lehetőségeket: több kommunikációs csatorna és szolgáltatás is elérhetővé válik a felhasználók számára egyetlen fiók alatt.

A Business Inbox funkcióval és a Commercial Account-okkall a Viber célja, hogy tovább növelje a felhasználók biztonságát és bizalmát a vállalkozásokkal történő kommunikáció során. A hitelesített márkáktól érkező valamennyi üzleti üzenet alapértelmezés szerint a Business Inboxba kerül, amely elérhetetlen lesz olyan magánfiókok számára, amelyek megpróbálják magukat vállalkozásnak kiadni. Értékes kiegészítés a „kék pipa”, amely segíti a felhasználók számára a hiteles márkák azonosítását. A Commercial Account-ok az üzleti információkat egy helyen jelenítik meg, amelyen keresztül a felhasználók könnyen hozzáférhetnek és ellenőrizhetik azokat.

„A Viber legutóbbi frissítései egy erős alapot biztosítanak a további funkciók bevezetéséhez a vállalat szuperapp-stratégiájának részeként” – mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételekért felelős vezetője. „A stratégia célja fejleszteni az alkalmazás hasznosságát a felhasználók számára, és bővíteni a márkák természetes módon történő kapcsolatteremtésének módjait a közönségükkel, amely mindkét fél számára nagyobb értéket eredményez. További funkciók, szolgáltatások és kommunikációs csatornák hozzáadásával a Viber képes nagyobb értéket kínálni mind a felhasználóknak, mind a márkáknak, egy modern módon.”

A két funkció 2023. január 23-án debütált nemzetközi szinten, köztük Magyarországon is.

Olvasta már?

Visszaesésre készülnek a vállalatvezetők

Nem tervezik az online költések csökkentését a magyarok

VB-hatással erősödtek a sportcsatornák

  • Címkék
  • business inbox
  • Commercial Account
  • rakuten viber
Facebook
Email
    Előző cikkÍgy autóznak a magyarok
    Következő cikkÚj vezetővel erősít a Praktiker
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Élőben szurkolhatunk a magyar teniszezőnőknek

    Tovább nőtt az okostelefonos fizetések száma

    Télapós horrort kapunk karácsonyra

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Így javíthatod a hitelképességed

    Kutatás 2025. július 18.
    A várhatóan ősszel induló Otthon Start Program új lehetőséget kínál az első lakásukat vásárlóknak, ám a kedvezményes hitel csak azok számára lesz elérhető, akik nemcsak a jogszabályi, hanem a banki hitelképességi feltételeknek is megfelelnek....

    Új ízekkel csábítanak az OMV kutak

    Marketing 2025. július 18.
    A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem az új ízek felfedezéséről is. Az OMV ezért idén is új gasztronómiai kínálattal készül a szezonra: a gondosan válogatott alapanyagokból készült mediterrán és BBQ...

    Élőben szurkolhatunk a magyar teniszezőnőknek

    Média 2025. július 18.
    A hamburgi WTA 250-es tornán a 7. helyen kiemelt Bondár Anna (77. a világranglistán) az osztrák Sinja Kraus legyőzésével jutott a legjobb 8 közé, ahol ellenfele az Alekszandrova-Werner nyolcaddöntő győztese lesz. Az orosz Jekatyerina...

    Tovább nőtt az okostelefonos fizetések száma

    Biznisz 2025. július 18.
    Közel 1,4 billió forint, 173 millió tranzakció: így mutat három év okoseszközös fizetéseinek mérlege a K&H-nál. A digitális fizetések száma és forgalma évről évre jelentősen növekszik, a legkedveltebb az Apple Pay, amely a forgalom...

    Díjesőt hozott az idei Arany Penge

    Marketing 2025. július 18.
    Ünnepélyes keretek között adták át a 25. Arany Penge reklámverseny díjait, amelyen az elmúlt időszak legkreatívabb hazai reklámjai mellett a szakma történetének ikonikus alkotását is elismerték. Idén valódi díjeső zúdult a gálára: a 119...

    Digital Center

    Ezért nem lesz informatikus a lányokból

    Digital Center 2025. július 18.
    A Smartiz program 7 év alatt több mint 150 diáklánynak segített, hogy megtalálja a helyét a tudomány és technológia világában.Június közepén háromnapos táborral zárult le a Smartiz oktatási program hetedik évada, melynek során egy...

    Új okosórákkal rukkolt elő a Samsung

    Digital Center 2025. július 18.
    A Samsung bemutatta a Galaxy Watch8 és Galaxy Watch8 Classic okosórákat, amelyek ikonikus formatervezésükkel friss arculatot képviselnek a teljes Galaxy Watch termékcsaládban. A Galaxy Watch párnázott kialakításán alapuló új készülékek a széria történetének eddigi...

    Már lehet nevezni az egyik legnagyobb mobilfotós versenyre

    Digital Center 2025. július 18.
    Elindult a nevezés a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotó-versenyre, amelyet idén a HUAWEI Pura 80 okostelefon-széria bemutatóján jelentettek be. A pályázat évről évre lehetőséget ad a világ minden tájáról érkező fotósának, hogy megosszák alkotásaikat,...

    Így védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben

    Digital Center 2025. július 17.
    A nyári szünet idején a gyerekek több időt töltenek otthon, sokszor felügyelet nélkül – ez pedig nemcsak a fizikai, hanem az online biztonság szempontjából is kihívásokat jelent. A tizenévesek digitális jelenléte a szünetben sem...

    Új kihívások előtt a technológiai felsővezetők

    Digital Center 2025. július 16.
    Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása felgyorsul, a technológiai felsővezetés (tech C-suite) új készségekre tesz szert, növeli befolyását és egységes megközelítést alkalmaz az üzleti transzformáció során. A Deloitte friss felmérése, a „Deloitte Tech Exec...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat