- Hirdetés -

Uniomedia rekord az IPRA-n

|

Rekordot döntött idén az Uniomedia IPRA-s szereplése, az egyik legnevesebb szakmai PR versenyen az ügynökség 6 nevezéssel jutott tovább, ez az eddigi legtöbb kampány, ami továbbment a megmérettetésben. A Mastercard részére készült Budapest első digitális termelői piaca című, illetve a Magyar Telekom részére készült T Phone ÉLŐ! Kincsvadászat című kampány két kategóriában is versenyben van a díjért.

A továbbjutott pályázatokra még két forduló vár, az utolsó zsűrizésre pedig júliusban kerül majd sor. A Mastercard számára készített kampány kiindulópontja volt, hogy Magyarországon az őstermelők a kereskedelmi szektor azon csoportja, akiknél az egyik legalacsonyabb a kártyaelfogadási hajlandóság. Éppen emiatt a Mastercard a példamutatás eszközében találta meg a megoldást: a Budapest első digitális termelői piaca kampány során influencer együttműködést kötött Mautner Zsófival, Magyarország első számú gasztro bloggerével, aki a projekt márkanagykövete lett, illetve öt őstermelővel.

Ezen együttműködések célja az volt, hogy megmutassa és bebizonyítsa az őstermelőknek, hogy a mai világban szükségük van az innovációkra, a digitalizmusra, az érintésmentes fizetési megoldásokra – így például a telefonterminálra –, hiszen ezek nemcsak gyorsabbak, kényelmesebbek és biztonságosabbak a készpénznél, de a vásárlók részéről is nagyon nagy igény mutatkozik irántuk. A kampánynak köszönhetően a közkedvelt budai Czakó Piacz árusainak több mint 90%-a ma már elfogad valamilyen elektronikus fizetési megoldást. Az influencerek által megosztott social media tartalmak a videós megosztásokkal együtt több, mint 700.000 embert értek el. A legkiemelkedőbb eredmény azonban nem csupán az, hogy a piaci vásárlás immár egy sokkal gyorsabb, egyszerűbb és biztonságosabb élménnyé vált, hanem az is, hogy a piac "lelkei", az őstermelők egyúttal környezettudatosabb, jövőállóbb és fenntarthatóbb vállalkozókká is váltak.

2022 szeptemberében a Deutsche Telekom kilenc európai országban, köztük Magyarországon is elindította a saját márkás T Phone készülékeinek forgalmazását. A kampány során a Telekom arra kereste a választ, hogyan lehet kitűnni a többi gyártó kommunikációja közül ebben a zajos időszakban, amikor a többi gyártó is bemutatja új eszközeit. A kommunikációs minden tevékenységét a kincsvadászat tematikája köré szervezték. Meghirdették az innovatív T Phone 5G kincsvadászatot, amely élő közösségi média közvetítésekkel vonzotta a résztvevőket, és arra ösztönözte őket, hogy felfedezzék a környezetüket. Magyar hírességek is csatlakoztak a játékhoz: Lola, Lóci, Papp Gergő és Iszak Eszti. A kincskeresést négy városban indították útjára, és fő platformja a Telekom Facebook csatornája volt.

Továbbjutott az Aegon számára készített „Digitális analógok” kampány is. A magyarok 27%-a, főképp 50 év felettiek, még mindig nem szívesen intézik online ügyeiket. A régi szokásoktól nehezen térünk el. De hogyan lehetne meggyőzni az "analóg" megoldásokhoz ragaszkodó ügyfeleket, hogy váltsanak? Ők valójában az offline függők! Így született meg az anonim analógfüggők főszereplésével a Legyen tiszta! Tiszta online kampány.

Versenyben van egy másik, Magyar Telekomnak készült kampány is, a „Köni by AI”. A legújabb felmérések szerint a magyarok egyharmada negatívan vélekedik a mesterséges intelligenciáról. Húsvét közeledtével a Telekom bemutatta, hogyan képes a mesterséges intelligencia az innováció motorja lenni és kézzelfogható, pozitív hatást gyakorolni az életünkre. Sokféle tradíció létezik a magyaroknál, de a kölniről alkotott vélemény általában közös: nincs jó illata. A Telekom az AI és Kiss Virág parfümszakértő segítségével közösen megalkották az első illatos locsolókölnit.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...