„Engedd szabadon a fenevadat” címen közös kampányba fogott két népszerű márka, a Moschino és a Magnum. Az extrém megoldásairól ismert divatház kreatív igazgatója és a világ egyik legkeresettebb szupermodellje állatmintás szettekben bátorít a Magnum Dupla jégkrémeivel (Magnum Dupla Málna, Dupla Kókusz, Dupla Csokoládé, Dupla Karamell), hogy csalogassuk elő vad énünket és merjünk duplázni. A Dupla termékekből idén a kókuszos és a málnás ízek is megjelentek Magyarországon.
A kampány vidám fenevad figuráit szintén a luxus divatmárka legendás animátora, Uli Meyer kreálta; ők a két főszereplővel közös reklámfilmben tűnnek fel, illetve a május 18-i, 70. cannes-i filmfesztiválon, ahol a Moschino X Magnum dizájner táskákat is bemutatták a készítők.
A kampány arcának kiválasztása nem volt nehéz: ha különleges, játékos, de mégis merész és vad karaktert képzelünk el, ez Cara Delevingne. „Az élet apró élményeinek örömét szeretem ebben a filmben. Illetve mi más lehetne, mint fantasztikus egy Jeremy Scottal a jégkrémekről készült film? Ínycsiklandó az elejétől a végéig”- mondta a modell.
A divatot egy örök merész kísérletezésként értelmező Jeremy Scott által megálmodott bohókásan vad képi világban hozza össze a Magnum Dupla egyszerre krémes és roppanós jégkrémeinek világát a Moschino vidáman vakmerő életérzésével. A tervező elmondta: „A Magnummal való együttműködés a szörnyecskék megalkotásától a film rendezéséig igazi öröm volt. A divat a kifejezés egyik formája, ami örömet okozhat a személyiséged megmutatásával. Nagyon jó az embereknek megadni ehhez a kivitelezés tárházát”.