Változás a Henkel vezetésében

A Henkel Magyarország Kft. felsővezetésében idén tavasszal két személyi változásra került sor: március 1-jétől Aczél Nóra tölti be a HR-vezetői pozíciót, április 1-jétől pedig Maurizio Salvaggio vette át a Henkel Consumer Brands üzletág vezetését.

Március elején, a HR terület élén, és egyben a vállalat felsővezetőségében Aczél Nóra váltotta Gera Csilla HR CEE vezetőt, aki több mint két évtizedes elkötelezett munka után távozott a vállalattól. Nóra karrierje a Mondelez (akkor Cadbury) cégnél indult, majd ezt követően számos regionális HR pozícióban dolgozott olyan vállalatoknál, mint az adidas délkelet-európai központja, vagy a Booking.com EMEA Partner Services üzletága. 2021-ben csatlakozott a Henkel Magyarország csapatához Senior Business Partnerként. A szakember vállalaton belül kezdetben a teljes hazai Henkel Adhesive Technologies üzletág stratégiai HR támogatásáért felelt, beleértve a Henkel környei ragasztógyár és az európai Adhesive Operations központ (AOHUB) budapesti csapatait is. Ezen kívül egy európai Diversity, Equity & Inclusion projektet koordinált. 2023-tól a Henkel Consumer Brands helyi üzletág szervezetfejlesztési folyamatainak megvalósítását segítette. Aczél Nóra irányításával a Henkel Magyarországnál továbbra is nagy szerepet kap a Henkel Accelerate Cultural Transformation (ACT) kezdeményezés, amely elősegíti a mélyebb párbeszédet és a csapatok közötti szorosabb kapcsolódást. Emellett hangsúlyt kap a Henkel Magyarország tavaly kiérdemelt beneFit Prize „leggondoskodóbb munkáltató” díj mögött meghúzódó juttatási csomagok továbbfejlesztése.

Maurizio Salvaggio a magyarországi Henkel Consumer Brands üzletág-igazgatói posztját április elsejétől Szak Zsuzsanna, Henkel Consumer Brands üzletág igazgatótól vette át, aki a vállalaton belül a Henkel düsseldorfi központjában Global Category igazgatóként folytatja tovább karrierjét. Maurizio több, mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, és sikeres karriert épített az FMCG szektorban. Pályafutása alatt széleskörű ismeretekre tett szert az értékesítés, trade marketing, kategóriamenedzsment, NRM, új termékkategóriák és ügyfélkapcsolatok területén. Innovatív és stratégiai gondolkodó, aki átfogó perspektívával, analitikusan és gyakorlatiasan közelíti meg az üzleti kihívásokat, és az új helyzetekben mindig a legjobb eredmények elérésére törekszik. Rutinos változás-menedzsmentben, az új szervezeti modellek tervezésében és végrehajtásában, valamint coach-ként a sokszínű csapatok fejlesztésében, különös figyelmet fordítva a nemek közötti egyenlőségre. Henkel karrierútját 2018-ban, Milánóban, a Laundry & Home Care üzletágban, értékesítési igazgatóként kezdte. Ezt követően 2023 januárjától az új, Laundry & Home Care és Beauty Care üzletágak összeolvadásával létrejött Henkel Consumer Brands üzletág olaszországi kereskedelmi igazgatójaként dolgozott, ahol kulcsszerepet játszott az új sales csapat irányításában, a kereskedelmi partnerek és csatornák kezelésében, optimalizálásában, a jövedelmezőség növelésében, valamint a legjobb piacra jutási útvonalak meghatározásában. 2025 április elsejétől vette át a magyarországi Henkel Consumer Brand üzletág irányítását és ezzel együtt a Henkel Magyarország Kft igazgatóságához új tagként csatlakozott.