Április elejétől új szervezeti struktúrában folytatják tovább munkájukat a Café Communications szakemberei. A kreatív osztályt a jövőben Csirke Dániel és Szűcs Gábor kreatív igazgatóként vezeti, míg Ónody Boglárka kreatív stratégaként erősíti a stratégiai tervező csapatot.
Az egyre komplexebb stratégiai és kreatív megbízások miatt döntött az ügynökség a szervezeti átalakítás mellett. A kreatív stratéga és kreatív igazgatói pozíciók létrehozásával erőteljesebben összehangolható lesz a stratégiai tervezés és a kreatív megvalósítás, ami fokozza a divíziók közötti együttműködés eredményességét.
A Café Communications a hivatalos hazai iparági rangsor alapján az 12-ik magyarországi reklámügynökség, ahol többek között az OTP, a Porsche Hungária, a Pick, valamint a Rama kampányain dolgoznak. Az itt lévő szakemberek elmúlt évben 5 Effie-t, és 42 más rangos elismerést nyertek az ügyfeleknek készített online/offline megoldásaikkal.
Csirke Dániel több mint 10 éves pályafutása során számos hazai és nemzetközi ügynökséget is megjárt, mielőtt 2 éve csatlakozott a Café csapatához. Kreatív igazgatói feladatai mellett a jövő reklámosait is oktatja az ELTÉ-n és a Budapesti Gazdasági Egyetemen.
Szűcs Gábor 16 évvel ezelőtt kezdte pályafutását, mint szövegíró. A Saatchi & Saatchinál, majd az Euro RSCG-nél dolgozott, mielőtt 10 éve csatlakozott a Café-hoz. Előbb, mint senior szövegíró, majd, mint group head felelt többek között a ŠKODA, Audi, SEAT, Volkswagen, Pick, RAMA és OTP Bank márkákért.
Ónody Boglárka a pályán eltöltött 17 év alatt a TEAM, ACG, majd a Y&R berkeiben nagy és meghatározó brandeken dolgozott, cafésként pedig az utóbbi egy évben az OTP márkáért felelős kreatív csapatot vezette.