
A JCDecaux Hungary az eddigi egy hónapos időszakok helyett már csak fél hónapra fogad el citylight-plakátkampányra vonatkozó hirdetéseket.
Mostanáig, aki csak két héten át tartó kampányt futtatott volna, az ezt vagy nem tette meg, vagy egész hónapot volt kénytelen volt vásárolni. A változás életbelépését követően, aki egy hónapig hirdetne, az 2×2 hetet kell, hogy vásároljon.
A reklámcég a változást részben azzal magyarázza, hogy így kívánnak igazodni az ügyféligényekhez és a nemzetközi trendekhez. Emellett további előnyként jelentkezik, hogy az új, félhavi ciklusokban történő ügyfélkiszolgálás új lehetőséget kínál többek között azoknak a hirdetőknek is, akik a jövőben kiszorulnak az óriásplakátokról. Fontos változás, hogy gyorsabb átfutású, nagyobb darabszámú kampányok lesznek elérhetők.
Emellett az új konstrukcióval minden eddiginél jobban kiszolgálható az a növekvő kereslet, amely az október elején életbe lépő törvényi változás miatt vélhetően a citylightok piacán jelenik meg. A változás október elsejétől lép életbe.