Budapest modern kori történetének legnagyobb fejlesztése elkezd megtelni élettel, már több százan laknak és dolgoznak a BudaParton. Az elmúlt hónapokban megvalósított márkafrissítés célja, hogy még traszparensebbé tegye a természeti és koncepcionális értékeket és erősítse az érzelmi kötődéseket. A most debütáló videók fókuszába az új városnegyed, a Duna, a Kopaszi-gát és a közösség kapcsolata került, amelyekben Kovács Patrícia, Törőcsik Franciska és Simon Kornél hozzák közelebb a BudaPart egyedülálló hangulatát magyar költők versein keresztül.
A BudaPart az eddig átadott épületeivel, a folyamatosan megnyíló üzleteivel abba az életciklusba lépett, amikor már a lakók, dolgozók és a látogatók testközelből érzékelik a városnegyed kialakuló hangulatát. Indokolt volt a márka mélyebb rétegeinek kibontása és a kommunikációs irányok megújítása is, a fejlesztők és kreatív tanácsadóik ezért újragondolták a képi világot, az arculati elemeket, mely modernizált, dinamikusabb logókban, színekben, egyéb kreatív grafikai anyagokban is megjelenik.
A BudaPart egy élettel teli városnegyed, ahol a jövőben nívós kulturális rendezvények is helyet kapnak majd, ezek szervezésére a koronavírus miatt most nincs lehetőség. Az online térben azonban addig is megvalósulhat a minőségi környezet és a kultúra találkozása, amelynek egyik első megjelenése a három, Dunáról szóló kisfilm, amelyben magyar színészek, Törőcsik Franciska, Simon Kornél és Kovács Patrícia, magyar költők verseit adják elő a BudaPart városnegyedben.
A Property Market, a városnegyed fejlesztője az első pillanattól fogva az értékteremtést, közösségépítést jelölte meg célként. A BudaParton amint van rá lehetőség, elindulnak a családi programok, szabadtéri filmvetítések, koncertek, kiállítások, ezen felül lesz termelői piac és a visszajelzések alapján sok egyéb program is. A verses videók célja megmutatni, hogy a városnegyed különleges természeti adottságai és épített környezete által a minőségi időtöltés színtere, ahol a kultúrának kiemelkedő szerepe van, egyértelműsíti a BudaPart és a Kopaszi-gát kapcsolatát, miszerint Budapest egyik legnagyobb közparkja a BudaPart szerves része, amit a fejlesztő folyamatosan gondoz, karbantart, korszerűsít.
„A BudaPart egyik különlegessége, hogy magas az egy négyzetméterre jutó gondolatok száma, az odafigyelés, ötlet, amelyek összessége teszi igazán élhetővé, szerethetővé a városnegyedet az itt élők és dolgozók számára. Hiszek abban, hogy a budapartiak nemcsak lakást vagy irodát, hanem egy újszerű életteret, életérzést keresnek, a mi feladatunk pedig az, hogy lélekkel, értékkel és kultúrával töltsük meg a városnegyedet. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a modern épületek mellett a közösséget is építsük, ezért folyamatosan figyeljük az igényeket, meghallgatjuk és meg is halljuk a városlakók hangját, amivel úgy gondolom, középtávon jelentős ingatlanértéket is teremtünk. Nagyon örülök, hogy a kutatásokból kirajzolódott, hogy presztízsértékű a BudaParton élni és dolgozni. Most az a feladatunk, hogy tovább dolgozzunk a komplex értékteremtésen, ennek elengedhetetlen része, hogy újra gondoltuk a márkastratégiánkat is” – mondta el Dr. Schrancz Mihály, a Property Market ügyvezető igazgatója.
A városias nyüzsgést, a természet szépségét és nyugodtságát egyszerre hordozó BudaPartnak, mint márkának az egyik legfontosabb üzenete, hogy itt a városlakók minden fontos szolgáltatást és rekreációs lehetőséget egy helyen elérnek. Ezáltal kevesebb időt töltenek utazással, ezért több szabadidejük marad a kikapcsolódásra és az aktív életre egy karnyújtásnyira az otthonuktól vagy munkahelyüktől, amit az új szlogen is erősít: „Legyél ott, ahová mennél”.