Mobilmarketing játékkal nyomná le a YouTube-ot egy magyar startup. Az Avorado applikációval élményekért és termékekért versenyezhetünk reklámvideók megtekintéséért cserébe.
Avorado néven fejlesztett videós mobilmarketing alkalmazást egy magyar startup. A mobilhirdetések 2016-ban közel 109 milliárd dollár árbevételt generáltak világszinten, mely 2017 végére várhatóan további 25%-al növekszik majd. Ezt a piacot célozza a tejesen egyedi magyar megoldás, melynek lényege, hogy a felhasználók reklámvideók megtekintését követően részt vehetnek a hirdetők által felajánlott nyereményekért folytatott játékos versenyben.
Szinte nincs olyan férfi, aki ne próbálna ki tesztvezetésen egy bivalyerős Lamborghinit vagy Ferrarit, illetve alig van olyan magyar hölgy, aki ne örülne egy exkluzív hazai divatmárka trendi darabjainak. A nemrégiben indult Avorado nevű alkalmazással jelenleg pontosan ilyen nyereményekért versenyezhet bárki, aki a hirdető cég 30 másodperces reklámvideójának megtekintése után részt vesz az egyperces ügyességi játékban. Fair ajánlatnak tűnik.
Az Avorado világszinten egyedi megoldása teljesen új kategóriát teremt a mobilmarketing piacon. A hirdetők felajánlott nyereményekkel „fizetnek” az applikációban elhelyezett videóik megtekintéséért. Míg a felhasználók számára az egész csak játék: hiszen mindössze 30 másodpercet kell végignézniük adott hirdető nyereményt bemutató videójából, hogy elindulhassanak a többnyire élményekért zajló versenyben.
Óriási és egyre növekvő piac
A globális mobilhirdetési piac 2016-ban megközelítette 109 milliárd dollárt (28 ezer milliárd forintot!), az érték pedig idén év végéig becslések szerint további 25%-kal növekszik. A digitális reklámpiacon belül a mobilmarketing részaránya 2020-ra megközelítheti a 75%-ot. Ezt a piacot szeretné meghódítani teljesen innovatív megoldásával az Avorado. „Egy YouTube videóhirdetés megtekintése átlagban 15 cent-be (kb. 40 forintba) kerül a hirdetőnek megtekintésenként, ezzel szemben az Avorado felületén egy videómegtekintés átlagára 10 forint, amit magával a termékkel, vagy szolgáltatással fizet ki a hirdető” – magyarázta Szucsányi-Borza Sebestyén ötletgazda, hogy miért lehet vonzó a megoldás mobilon hirdetni kívánó cégeknek.
Az Avorado-ban egy bizonyos megtekintés szám felett indulhat a verseny a nyereményért. Például, ha egy nyeremény 10.000 forint értékű, akkor 1000 felhasználónak kell megnéznie minimum a videót, ahhoz, hogy elinduljon a verseny. Ha ez a minimum megtekintés szám nem jön össze, a hirdetőnek nem kell fizetnie.
A játék maga a ritmusérzéket, koncentrációt és a reakcióidőt méri, újrapróbálkozni nem lehet, minden versenyzőnek egyenlő esélye van a győzelemre, aki a legjobb, az kapja a nyereményt.
Év végéig napi 1-2 ezer felhasználó a cél
Az egyelőre iOS készülékekre elérhető Avorado fejlesztőinek célja, hogy év végéig a magyar piacon elérjenek több mint 1000 napi szintű felhasználót. Majd kockázati tőke bevonásával megkezdődhet a nemzetközi terjeszkedés is. Az Android verzió várhatóan 2018 második negyedévére készül el. Az Avorado a tőkebevonás céljából akcelerációs program keretében együttműködik az Oxo Labs-szel.
- Hirdetés -
A YouTube babérjaira tör a magyar startup
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja
Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -