- Hirdetés -

Magyarok fejlesztik a posztolás Uberjét

|

A megosztáson alapuló üzleti modellt vezette be a véleményvezérek és a nagy márkák kapcsolatába a Post for rent. A magyar startup a múlt év végén kapott 250 millió forintból már globális terjeszkedésre készül.

Egy magyar gyökerű vállalkozás egészen új szintre emelte az online véleményvezérek bevonását a kampányokba a megosztáson alapuló üzleti modell bevezetésével. Ha szemléletes példát akarnánk említeni, akkor lényegében a posztolás Uberjét, vagy Airbnb-jét hozta létre a Post For Rent International Zrt. Az általuk kínált szolgáltatás lényege, hogy a felületükön regisztrált influencereket és a közreműködésüket igénylő márkákat digitális platformon, automatizált módon hozzák össze.

„Attól kezdve, hogy egy cég regisztrál nálunk, hozzáfér a teljes influencer adatbázishoz. A hirdetők számára három lehetőség is van kampányok létrehozására. Dönthetnek úgy, hogy az adatbázist saját maguk különféle szűrök segítségével böngészve egyesével kiválasztják, hogy milyen véleményvezérekkel szeretnének dolgozni és személyre szabottan árazzák az együttműködést. A másik módszer a publikus kampány létrehozása, ilyenkor a hirdetőnek csak azon kell gondolkoznia, hogy mit szeretne reklámozni, létrehozza a kampányt a felületünkön, amire jelentkeznek az infl uencerek a számukra fejlesztett mobilapplikációt használva, akik közül a hirdető kiválasztja a számára legszimpatikusabb véleményvezéreket. Ennél a módszernél sokkal jobb a hirdető alkuereje, hiszen beállíthatja, hogy milyen követőbázishoz mekkora összeget ajánl és azzal, hogy jelentkezik egy véleményvezér, el is fogadta ezt a díjazást. Így lehet nagyon olcsón és hatékonyan nagy elérésű kampányt lebonyolítani. A jövőt azonban szerintem a harmadik modell, a Reach kampány jelenti. Ezen dolgozunk a legtöbbet, az elmúlt másfél évben hatalmas adatbázist építettünk a regisztrált véleményvezérek által posztolt tartalmakról, amelyet nemcsak az influencer, de a követői szintjén is különböző deep és machine learning modellekkel folyamatosan naprakészen elemzünk” – vázolta a szolgáltatás működését Csiszár Gergő, a Post For Rent igazgatóságának elnöke.

Míg 2016 őszén még csak néhány száz influencer szerepelt a rendszerben, addig napjainkra már 20 ezres adatbázisuk van, ráadásul nemcsak a magyar piacon, hanem 15 országból vannak már regisztrált véleményvezérek, köztük az Egyesült Államokból és Nagy-Britanniából is. A Post for Rentnek 2017 novemberétől már Londonban is van irodája, ami a továbbiakban a globális terjeszkedés központjául szolgál.

A Post For Rent a múlt év végén a Hiventurestől 250 millió forintot kapott, amiből a londoni megjelenés mellett igazi globális terjeszkedésre készülnek, hiszen Hongkong, Berlin és Szingapúr meghódítása is szerepel a terveik között. Tavaly összesen 2500 tranzakció valósult meg a cég rendszerén keresztül, az idén 15 ezer a célkitűzés és 50 ezer regisztrált infl uencerrel zárnák az évet.

Kalocsai Zoltán

Az online véleményvezérek kampányokba történő bevonását megújító szolgáltatásról és az eddigi eredményekről bővebben a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...