- Hirdetés -

Sztárokkal forgat a Discovery

|

- Hirdetés -

A Discovery Channel bejelentette, hogy a Golden Globe-díjra jelölt Chris Noth, a Szex és Nex York Mr. Big-je, valamint a Trónok Harcából ismerős, Oscar-díjra jelölt Keisha Castle-Hughes lesznek a főszereplői a régóta várt és annál izgalmasnak ígérkező sorozatuknak, a MANIFESTO-nak. Parádés szereposztás és fordulatosnak ígérkező forgatókönyv, január végén indul a sorozat forgatása.

 

A Manifesto annak történetét meséli el, hogy az FBI hogyan leplezi le kapja el Ted Kacznskit, a világ egyik legismertebb bűnözőzsenijét, a levélbombáiról elhíresült „Unabombert”, akit Paul Bettany testesít meg (a színész ismerős lehet az Amerika Kapitánya vagy a Gengszeterek Gengsztere című mozikból). Ted Kaczinski több egyetemnek és légitársaságnak küldött levélbombát az 1970-es évektől egészen az 1990-es évek elejéig.

 

 

Keisha Castle-Hughes és Chris Noth a jó oldalon állnak majd, Sam Worthington lesz a rosszfiú

 

A Chris Noth által megformált karakter, Don Ackerman az FBI helyi divíziójának vezetője lesz, Keisha Castle-Hughes pedig Tabby ügynök karakterét kelti életre, Jim “Fitz” Fitzgerald partnerét, akit nem mellesleg Sam Worthington, az Avatarból is ismerős színész alakít majd. A fordulatos sorozat lényegében a régi, elavult módszerekkel szembehelyezkedő Fitz újszerű nyomozási taktikái köré épül, amelyek végül sikerre viszik a nyomozást. Fitzgerald eredetileg profilozóként dolgozott, majd fokozatosan a nyelvi elemek elemzésére helyezte át a hangsúlyt az ügynek a megoldása során – Ted Kacznski elfogásában szerinte ezen a területen kell mélyebbre ásni a megoldáshoz. A bűnöző ugyanis több írásos anyagot hagyott maga után – többek közt az úgynevezett „Unabomber Kiáltványt”, amelyekben amellett érvelt, hogy tettei szélsőségességük ellenére szükségszerűek.

 

A forgatás január 30-án kezdődik Atlantában, a munkálatokat az Emmy-díjas televíziós filmrendező, Greg Yaitanes fogja kezében tartani, aki már több mint 200 órányi leforgatott televíziós produkciót tudhat maga mögött.

 

A Manifesto készítésében részt vesz a Lionsgate és a Trigger Street Productions, míg Kevin Spacey, Dana Brunetti, Troy Searer és Greg Yaitanes a sorozat producerei. A Discovery részéről John Goldwyn tölti be az exkluzív produceri pozíciót, Jim Fitzgerald pedig tanácsadó producerként fog közreműködni a sorozat legyártásában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok: akiknek bérelt helyük van

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...