- Hirdetés -

Topvezetők 2020-ról, a jövő évről és az ünnepekről – így zárja az évet a Marketing&Media

|

Különleges lapszámmal készült az év végére a Marketing&Media magazin, amelyben a hazai média- és reklámpiac, a digitális szektor és a legnagyobb hirdetők vezetői szólaltak meg, közel negyvenen. Az mmonline.hu-n a következő napokban több összeállítással is jelentkezünk a lapban megjelent anyagok alapján, amelyekből kiderül, hogyan élték meg 2020-ról, mik voltak a legnagyobb kihívások, hogyan alkalmazkodtak a járványhoz és természetesen a 2021-es tervek és várakozások is szóba kerülnek.

Megsínylette a magyar média-, reklám- és ügynökségi ipar, valamint a rendezvények piaca is az idei évet. A Marketing&Media ezúttal is felkérte szerkesztőbizottságának tagjait, hogy röviden értékeljék az idei esztendőt, mondják el, mi volt a legnagyobb kihívás és nehézség számukra az idén, és arra is kíváncsiak voltunk, mennyire optimisták a következő évet illetően.

Összeállításunkban megszólalt többek között Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója, aki még soha nem tanult ennyit az alkalmazkodásról, a lehetőségek felkutatásáról, a csapatösszetartásról, az emberekről és az üzletről egyetlen év alatt, csak tapasztalati úton, mint az

idén. Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója pedig arról is beszélt, hogy a 2020-as egy előre nem láthatóan fájdalmas, elkerülhetetlen és nagyon tanulságos esztendő volt. Kovács Tibor, a RAS ügyvezető igazgatója pedig többek között azt emelte ki, hogy idén bebizonyosodott, hogy igenis oda tudunk figyelni másokra, képesek vagyunk a törődésre és az odafordulásra, nem idegenedtünk el egymástól teljesen.

A Covid-19 járvány hatalmas ugrást hozott a digitalizációban, ami persze óriási kihívást jelentett a cégek többségének, az infokommunikációs szektor szereplőinek pedig egyben komoly lehetőséget is. A Marketing&Media év végi, Évkönyv kiadványában 8 hazai IKT vállalat vezetője mondta el gondolatait arról, hogyan pörgette fel a digitalizációt a járvány, milyen változásokat hozott a piacon és a cégük működésében, illetve milyen tapasztalatokat lehet levonni belőle. Összeállításunkban többek között Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója, Christopher Mattheisen, a Microsoft hazai vezetője, illetve Bíró Pál, a Google magyarországi vezetője is megszólal.

Az elmúlt évek hagyományait követve a Marketing&Media magazin ezúttal meg megkérdezte a médiásokat és a legnagyobb hirdetők képviselőit, hogyan töltik az ünnepeket és az év végét. Megtudhatjuk, hogyan tölti a két ünnep közötti időszakot többek között Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója, vagy kinek a főztje a karácsonyi kedvenc Kerekes Péternél, a Coca-Cola ügyvezető igazgatójánál. De beszámolnak arról is a topevezetők, hogy hogyan szerzik be a karácsonyi ajándékokat, illetve milyen tervekkel indulnak neki 2021-nek.

A Marketing&Media legújabb száma holnaptól már elérhető, az mmonline.hu-n pedig az év végéig folyamatosan közlünk részleteket az év végi lapszámból.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...