Az Armadillo marketing ügynökség december elején hirdette meg Adományozz az Armadillóval! CSR-kampányát. Elhatározták, hogy munkatársaikkal, partnereikkel összefogva szebbé teszik néhány rászoruló karácsonyát. Ami ezután következett, arra ők sem számítottak: az irodájukat szinte ellepték az adományok, melyeket végül teherautóval szállítottak el a Máltai Szeretetszolgálathoz.
Régi hagyományait elevenítette fel idén az Armadillo, amikor közös karácsonyi adománygyűjtésre hívta munkatársait, partnereit. A római-parti reklámügynökség fontosnak tartotta, hogy minden résztvevő magáénak érezhesse a rászorulók ügyét, ezért szavazáson dönthették el, hogy az összegyűlt ajándékokat végül melyik jótékonysági szervezetnek ajánlják fel.
„Tulajdonos-ügyvezetőnkkel, Bartha Péterrel fontosnak tartottuk, hogy idén is segítséget nyújtsunk a rászorulók számára. Abban bíztunk, hogy partnereinkkel összefogva még több nehéz sorsú embernek segíthetünk. December elejétől folyamatosan érkeztek az adományok, még – a reklámügynökség munkatársaihoz közel álló – magánemberek is csatlakoztak a jótékonysági kampányhoz. Minket is meglepett, amikor azt láttuk: a társadalmi felelősségvállalás kampányunk végére a tárgyalónkat szinte teljesen ellepték a felajánlások – ajándékok raktára lett ott, ahol máskor komoly üzletek köttetnek. Nagyon jó érzés volt rádöbbenni, hogy ilyen mennyiségű adományt személyautóval nem tudunk kiszállítani” – mondta el Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója.
Az adományokat végül egy kisteherautó segítségével juttatták el a Magyar Máltai Szeretetszolgálathoz, ahol az önkéntesek örömmel fogadták a felajánlásokat. A dobozokban, zacskókban ruhák, takarók, könyvek, játékok és tartós élelmiszerek voltak.