- Hirdetés -

Versek és közösségépítés – márkafrissítés a BudaPart projektnél

|

Budapest modern kori történetének legnagyobb fejlesztése elkezd megtelni élettel, már több százan laknak és dolgoznak a BudaParton. Az elmúlt hónapokban megvalósított márkafrissítés célja, hogy még traszparensebbé tegye a természeti és koncepcionális értékeket és erősítse az érzelmi kötődéseket. A most debütáló videók fókuszába az új városnegyed, a Duna, a Kopaszi-gát és a közösség kapcsolata került, amelyekben Kovács Patrícia, Törőcsik Franciska és Simon Kornél hozzák közelebb a BudaPart egyedülálló hangulatát magyar költők versein keresztül.

A BudaPart az eddig átadott épületeivel, a folyamatosan megnyíló üzleteivel abba az életciklusba lépett, amikor már a lakók, dolgozók és a látogatók testközelből érzékelik a városnegyed kialakuló hangulatát. Indokolt volt a márka mélyebb rétegeinek kibontása és a kommunikációs irányok megújítása is, a fejlesztők és kreatív tanácsadóik ezért újragondolták a képi világot, az arculati elemeket, mely modernizált, dinamikusabb logókban, színekben, egyéb kreatív grafikai anyagokban is megjelenik.

A BudaPart egy élettel teli városnegyed, ahol a jövőben nívós kulturális rendezvények is helyet kapnak majd, ezek szervezésére a koronavírus miatt most nincs lehetőség. Az online térben azonban addig is megvalósulhat a minőségi környezet és a kultúra találkozása, amelynek egyik első megjelenése a három, Dunáról szóló kisfilm, amelyben magyar színészek, Törőcsik Franciska, Simon Kornél és Kovács Patrícia, magyar költők verseit adják elő a BudaPart városnegyedben.

A Property Market, a városnegyed fejlesztője az első pillanattól fogva az értékteremtést, közösségépítést jelölte meg célként. A BudaParton amint van rá lehetőség, elindulnak a családi programok, szabadtéri filmvetítések, koncertek, kiállítások, ezen felül lesz termelői piac és a visszajelzések alapján sok egyéb program is. A verses videók célja megmutatni, hogy a városnegyed különleges természeti adottságai és épített környezete által a minőségi időtöltés színtere, ahol a kultúrának kiemelkedő szerepe van, egyértelműsíti a BudaPart és a Kopaszi-gát kapcsolatát, miszerint Budapest egyik legnagyobb közparkja a BudaPart szerves része, amit a fejlesztő folyamatosan gondoz, karbantart, korszerűsít.

„A BudaPart egyik különlegessége, hogy magas az egy négyzetméterre jutó gondolatok száma, az odafigyelés, ötlet, amelyek összessége teszi igazán élhetővé, szerethetővé a városnegyedet az itt élők és dolgozók számára. Hiszek abban, hogy a budapartiak nemcsak lakást vagy irodát, hanem egy újszerű életteret, életérzést keresnek, a mi feladatunk pedig az, hogy lélekkel, értékkel és kultúrával töltsük meg a városnegyedet. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a modern épületek mellett a közösséget is építsük, ezért folyamatosan figyeljük az igényeket, meghallgatjuk és meg is halljuk a városlakók hangját, amivel úgy gondolom, középtávon jelentős ingatlanértéket is teremtünk. Nagyon örülök, hogy a kutatásokból kirajzolódott, hogy presztízsértékű a BudaParton élni és dolgozni. Most az a feladatunk, hogy tovább dolgozzunk a komplex értékteremtésen, ennek elengedhetetlen része, hogy újra gondoltuk a márkastratégiánkat is” – mondta el Dr. Schrancz Mihály, a Property Market ügyvezető igazgatója.

A városias nyüzsgést, a természet szépségét és nyugodtságát egyszerre hordozó BudaPartnak, mint márkának az egyik legfontosabb üzenete, hogy itt a városlakók minden fontos szolgáltatást és rekreációs lehetőséget egy helyen elérnek. Ezáltal kevesebb időt töltenek utazással, ezért több szabadidejük marad a kikapcsolódásra és az aktív életre egy karnyújtásnyira az otthonuktól vagy munkahelyüktől, amit az új szlogen is erősít: „Legyél ott, ahová mennél”.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...