Rekordnézettséggel indította az évet a JimJam, a csatorna közönségaránya ugyanis januárban a lakosság körében (A18-49) 1,20 százalékot ért el. Így a gyerekcsatornák között a JimJam a szülők első számú választásává vált.
A JimJam alig másfél éve teljes átalakuláson esett át, új logóval és identekkel, és új szerethető karakterekkel is megismerkedhettek a gyerekcsatorna rajongói. Nem csak külső, de tartami változás is történt, így számos, döntően rövid, de edukatív és szórakoztató mesékből álló sorozatokkal bővült a műsorkínálat. A változtatások célja az volt, hogy még erősebb kapcsolat alakuljon ki a gyerekekkel, és a megújult csatorna a nap minden szakaszában biztosítsa küldetését: a játszva tanulást.
A JimJam 2020 januárjában teljes mértékben lokalizálttá vált, hiszen a régiós sugárzás helyett önálló magyar műsorrendet kapott. Ennek köszönhetően még inkább ki tudja szolgálni a helyi igényeket, mely a nézettségben szinte azonnal megmutatkozott. Az elmúlt hónap rekordja ennek a minőséget fokozó, kitartó folyamatnak az eredménye.