A K&H Bank másodikként nyerte el Digitális jólét program kiemelkedő digitális hitelintézet védjegyét egyebek közt azzal, hogy az elmúlt időszakban digitális csatornákon lekérdezhető PIN-kódot vezetett be, és videóhívásos vállalkozói számlanyitást tett lehetővé ügyfelei számára.
A tavaly novemberben elindult Digitális jólét pénzügyi védjegy program célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a korszerű és kimagasló minőségű digitális szolgáltatásokra.
A K&H mobilbankkal rendelkezők 2020 decemberében mintegy 5 millió alkalommal használták az alkalmazást, ügyfelek száma pedig 30 százalékkal növekedett az egy évvel korábbihoz képest.
A „Digitális Hitelintézet/Biztosító – DJP-partner” és a „Kiemelkedő Digitális Hitelintézet/Biztosító – DJP-partner” védjegyek használatára magyarországi székhellyel vagy fiókteleppel rendelkező biztosítók és hitelintézetek pályázhatnak, ha a benyújtás idején legalább ötezer ügyfél számára nyújtanak pénzügyi szolgáltatásokat. A kiemelkedő digitális hitelintézet kategóriában az alapszintű netbanki és mobilbanki szolgáltatásokon túl már innovációs törekvéseket, társadalmi felelősségvállalást és a fogyasztók pénzügyi tudatosságának növelésére irányuló ötleteket is értékel a pályázatot gondozó Digitális jólét program. A Digitális jólét pénzügyi védjegy programra a szervezet honlapján lehet jelentkezni – írja az MTI.