- Hirdetés -

Szeptemberben nyílik az Etele Plaza

|

Hamarosan elkészül az Etele Plaza, Magyarország első okosplázája idén szeptemberben nyitja meg kapuit a nagyközönség előtt. Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontja biztonságos és egészséges környezetben, kiemelkedő termékkínálattal és szolgáltatásokkal, valamint egyedülálló digitális és építészeti megoldásokkal várja a látogatókat az Etele tér közvetlen közelében. Az Etele Plaza iránti nagyfokú piaci érdeklődést jól mutatja, hogy a Peek & Cloppenburg is itt nyitja meg első üzletét Budán.

Már célegyenesben van a 300 millió euró beruházási értékű Etele Plaza kivitelezése, amit ősszel teljes pompájában fel is fedezhetnek a vásárlók. Az újgenerációs bevásárlóközpontot fejlesztő Futureal-csoport mindvégig elkötelezett volt a jövőbe mutató pláza megvalósításában. Ennek megfelelően, a közép-kelet-európai régió egyik legnagyobb ingatlanfejlesztő és befektető cégcsoportja nem csupán folytatta a kivitelezést a jelenlegi egészségügyi és gazdasági krízis közepette, de a tavaszra tervezett nyitást még 6 hónappal ki is tolta idén szeptemberre annak érdekében, hogy minimalizálják a világjárvány hatásait és a lehető legjobb élményt nyújtsák mind a bérlőknek, mind pedig a látogatóknak.

„Annak ellenére, hogy a Futureal az eredetileg tervezett tavaszi határidőre is elkészült volna az Etele Plaza fejlesztésével, úgy döntöttünk, hogy egy komolyabb pénzügyi ráfordítás mellett új nyitási időpontot jelölünk ki. Ezzel lehetőséget adtunk partnereinknek, hogy fellélegezzenek, és az átalakult piaci igényekhez alakíthassák üzleti stratégiájukat. A lépésünk sikeresnek bizonyult, mivel a bérbe adható kiskereskedelmi területünk több mint háromnegyede már bérlőre is talált. A jelenlegi bérlői mixünk is vonzó és sokszínű termékkínálatot, valamint szolgáltatásokat biztosít, a bevásárlóközpont vonzerejét pedig csak tovább erősít a most bejelentett új bérlőnk, a Peek & Cloppenburg” – mondta Tatár Tibor, a Futureal vezérigazgatója.

Az Etele Plazában nyitja meg első budai üzletét a düsseldorfi és bécsi székhelyű családi divatvállalat, a Peek & Cloppenburg. Több mint 100 év után az üzletlánc minőségi öltözködés iránti elkötelezettsége változatlan, amiről a vásárlók most már 15 ország több mint 140 áruházában győződhetnek meg személyesen. A Peek & Cloppenburg választéka minden alkalomra kínál megfelelő divatruházatot a szabadidőtől az üzleti találkozókon át egészen az alkalmi megjelenésig. Az Etele Plazában kialakított új üzletében közel 4000 négyzetméteren válogathatnak majd a vásárlók a nemzetközi és a saját márkás termékek közül. A vásárlói élmény javítása érdekében, a boltban a legfrissebb térelrendezési dizájn valósul meg, ami még átláthatóbban osztja fel a férfi és női szinteket. Az új kialakítással megkönnyítik a látogatóknak a tájékozódást és a ruhaválogatást is. Az üzlet másik érdekessége a legújabb trendekhez igazodó, sportos öltözködésre fókuszáló szekció, ahol a Peek & Cloppenburg olyan márkákkal is jelen lesz, mint a Nike és az Adidas.

„Büszkék vagyunk rá, hogy 2007-es piacra lépésünk óta sikerrel működünk Magyarországon, és most az Etele Plazában megnyithatjuk a második fővárosi üzletünket. Továbbra is előre tekintünk, különösen ezekben a kihívásokkal teli időkben, és hiszünk a helyhez kötött kereskedelemben jövőjében” – hangsúlyozta Paul Pörtner, a Peek & Cloppenburg Ausztriáért és a kelet-európai piacokért felelős kiskereskedelmi igazgatója. A vállalat az 1990-es évek végén kezdte meg a nemzetközi terjeszkedést, ma már 15 országban, köztük Németországban, Ausztriában, Svájcban, Hollandiában, Lengyelországban, Horvátországban, Csehországban, Magyarországon, Lettországban, Litvániában, Romániában, Szlovéniában, Szlovákiában, Bulgáriában és Szerbiában van jelen. A társaság a jövőben tovább bővíti bolthálózatát és folytatja a terjeszkedést Kelet-Európában.

A Peek & Cloppenburg bejelentése előtt, az Etele Plaza már tavaly hírt adott arról, hogy a spanyol Inditex-csoport a Magyarországon elérhető valamennyi márkaüzletével, élükön a Zarával várja majd a vásárlókat a komplexumban, akik már a cégcsoport legfrissebb üzletkialakítási koncepciójával találkozhatnak. Az 55 000 négyzetméter bérbeadható kiskereskedelmi területtel rendelkező Etele Plaza a Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál valósul meg, a közvetlen járatoknak köszönhetően akár 10 perc alatt is elérhető a belvárosból. Az Etele Plaza elsődleges vonzáskörzete Budapest egyik legsűrűbben lakott területe, ahol megközelítőleg 235 ezren élnek. A környék lakói az országos átlagos vásárlóerő 125 százalékával gazdálkodnak viszonylag alacsony kiskereskedelmi ellátottság mellett. A bevásárlóközpontban a 180 divatüzlet mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház és egyéb szolgáltatások széles köre található. Az épület parkolójában közel 1300 parkolóhely áll a vásárlók rendelkezésére, amelyhez saját, a legmagasabb technológiák szerint kialakított helymeghatározó és navigációs rendszer segíti a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével. Az applikáció a plázán belül is segítséget nyújt, a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül. A belső térben egy interaktív LED kijelzős média felület teszi a bevásárlóközpontot még különlegesebbé. A Etele Plaza már a vadonatúj „Stay Safe” kezdeményezése keretében építi a Futureal, amit a kialakult globális egészségügyi vészhelyzetre válaszul indított el az ingatlanfejlesztő.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...