- Hirdetés -

Új híroldal indult

|

Második születésnapját ünnepli az Art is Business Magazin. Az orgánum elindítja saját híroldalát magyar, illetve angol nyelven, amely a tervek szerint hamarosan egyedülálló nemzetközi szakmai hálózattá fejlődik.

Második születésnapját ünnepli az Art is Business Magazin és iniciatíva, amely 2019 februárjában azzal a céllal indult útjára, hogy a művészeti és a forprofit gondolkodók számára közös platformot teremtsen. A médium nem csak hazánkban, de egész Európában egyedülálló kezdeményezésnek számít, mely a vállalati és kulturális szférák összekapcsolódását segíti megegyező értékek, de eltérő érdekek mentén. Azt, hogy ma Magyarországon szükség van az Art is Business hiánypótló kezdeményezésére, mi sem bizonyítja jobban, minthogy az alapvetően vállalati felsővezetőket, mecénásokat és kulturális vezetőket megszólító magazin az indulása óta megnégyszerezte kiadott példányszámát és egy közösség formálódik körülötte. A lap második évfordulóján tovább bővül az orgánum, és elindítja saját híroldalát magyar, illetve angol nyelven, amely a tervek szerint hamarosan egyedülálló nemzetközi szakmai hálózattá fejlődik.

Az Art is Business híroldala a nyomtatott prémium lap témája mentén azzal a céllal indult el, hogy kibővült tematikával, még több információt kínáljon az érdeklődőknek a vállalati szponzoráció, támogatás, mecenatúra, valamint egyéb kultúrafinanszírozási témákban. Hiszen a jó példák és megvalósult projektek mentén mind a vállalati, mind pedig a kulturális szférából érkezők számára használható és értékes tudás a legfontosabb.

Az Art is Business híroldala a nyomtatott prémium lap témája mentén azzal a céllal indult el, hogy kibővült tematikával, még több információt kínáljon az érdeklődőknek a vállalati szponzoráció, támogatás, mecenatúra, valamint egyéb kultúrafinanszírozási témákban. Hiszen a jó példák és megvalósult projektek révén szerzett használható és értékes tudás a legfontosabb mind a vállalati, mind pedig a kulturális szférából érkezők számára.

Egyedüli nemzetközi médium

Az Art is Business, annak érdekében, hogy minél több együttműködést segítsen elő, nemcsak hazai, hanem nemzetközi hírek, interjúk és best practice-ek megmutatásával is folyamatosan hoz be tudást a hazai köztudatba. Az együttműködések alapját a májusban szerveződő Art is Business Konferencia nemzetközi előadói kapcsolati bázisa jelenti, amely többek között Írországból, Nagy-Britanniából, az Amerikai Egyesült Államokból, Svédországból, Finnországból és Hollandiából érkező információkon nyugszik.

Az artisbusiness.hu három fő iránya:

A forprofit és a művészet összekapcsolódása

A magazin által bevált modellt továbbra is követve, a vállalati és kulturális szféra sikeres közös történetein keresztül szemléltet példákat, hiszen való igaz, hogy egy kampány sikeressége mérhető ugyan pénzben, számokban vagy új ügyfelekben, de hosszú távon mégsem az adott negyedév számszerű eredményeire emlékeznek a vezetők, hanem a szívvel-lélekkel létrejött együttműködések történeteire. Ennek a kulcsa pedig a nyitott, haladó gondolkodású szakemberek munkája. Ők szintén kiemelt helyen szerepelnek, hogy elismerést érdemlő közreműködésük és a gyakorlatban bevált megoldásaik eljussanak az olvasókhoz.

Ezért is szól a lap, vállalatok vezetőihez, marketing, HR és kommunikációs szakemberekhez épp úgy, mint kulturális menedzserekhez, intézményigazgatókhoz és művészekhez.

A jövő menedzsergenerációja

Az oldal a jövő generációihoz is szól, hiszen az új nemzedékek vezetőinek nevelése a jelenlegi oktatási rendszer feladata. Az iniciatíva több felsőoktatási intézménnyel is elkezdett együttműködést kezdeményezett annak érdekében, hogy a fiatal felnőttek olyan kézzel fogható tudáshoz jussanak a kulturális és vállalati együttműködések terén, amelyet a későbbiekben be tudnak emelni szakmai tevékenységükbe.

Művész- és művészeti menedzsment – piacorientáltság

A portál mindezek mellett továbbra is nagy hangsúlyt fektet a művészeti- és művészmenedzsmentre, hogy az összművészeti ágak világpiaci orientáltsága tovább erősödjön szakemberek bevonásával. Ennek érdekében hazai és nemzetközi produkciók, formációk és intézmények működésével, menedzsmenti hátterével és a művészeti piaci gondolkodás bemutatásával igyekszik hatékonyan foglalkozni a médium.

A következő témákkal foglalkozik még a lap kiemelkedően

Művészek és az imázsépítés, kulturális branding, kulturális turizmus, mecénás gondolkodás

A szerkesztőség

A médium szerkesztősége kiváló újságírókból áll, akik komoly tapasztalattal rendelkeznek a kulturális és a gazdasági újságírás területén. A lap felelős szerkesztője L. Horváth Katalin.

Az Art is Business inciatíva a médiumok mellett zárt és nyilvános eseményeket rendez, díjat ad át és képzéseket szervez annak érdekében, hogy a szereplők személyesen is találkozhassanak, megismerjék egymást, elinduljon egy a párbeszéd, és a közös értékek mentén egymásra találjanak a felek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...