A Heineken Hungária és a Positive Adamsky az elmúlt 3 év során már többször is dolgozott együtt eseti megbízások útján, idéntől az ügynökség a sörgyártó márkáinak hazai trade marketing tevékenységében is szerepet vállal.
A megállapodás szerint a Positive Adamsky viszi 2021-ben a Heineken Hungária és a hozzátartozó márkák (Heineken, Soproni, Gösser) trade kommunikációs projektjeit. A mostani, trade marketing tevékenység lebonyolítására és kivitelezésére vonatkozó megbízás magába foglal többek közt HoReCa és kiskereskedelmi helyszíneken történő aktivitásokat, fogyasztói promóciókat, valamint különböző, trade anyagok elkészítésében történő együttműködést is.
„Nagy öröm számunkra, hogy az eddigi, eseti alapon történő munka után most egy sokkal szorosabb együttműködésben is ki tudjuk próbálni magunkat a Heinekennel. Jó ismerkedési alap volt ez az elmúlt 3 év, emiatt pedig optimistán vágunk neki a 2021-es évnek az egyik legnépszerűbb sörmárka oldalán” – nyilatkozta Vaszary Ádám, a Positive Adamsky egyik ügyvezetője.