Folytatódik az arculati és tartalmai megújulás a Femina.hu-nál, az online magazin most induló kampányában az „Énidő.Veled” szlogennel mutatja meg új az irányt, amit kitűzött maga elé.
Idén már két napon is kiérdemelte a második leglátogatottabb site-nak járó helyezést az összes magyarországi online kiadvány között. Januárban naponta átlagosan 644 964, februárban pedig 603 534 belföldi látogatót* tudhatott magáénak – ezzel mindkét hónapban a negyedik legolvasottabb hazai kiadvány pozícióját szerezte meg – derül ki az online magazin közleményéből.
Tavaly év végén már elkezdődött a Femina megjelenésének felfrissítése, a többi között egy színesebb, dinamikusabb arculat is jelezte, hogy új lendületet vesz a kiadvány, és kész versenybe szállni a legolvasottabb hazai site-okkal. A Femina grafikusa, Zsédely Teri által megálmodott dizájnt Fejér Roxána vezető programozó keltette életre, aki a kiadvány indulása óta fejleszti az oldalt.
A megújult Femina a 21. századi nő igényeihez igazodik, a lapvezetés törekvése, hogy tartalmaik informatívak, hasznosak legyenek a célcsoport számára, és túlmutassanak a nőket érdeklő általános témákon. Ehhez igazodva, és ezt kiegészítve érkezett meg az új arculat, melyben a legnagyobb dizájnváltás a címlapon történt: egy még inkább magazinos, nagyon színes és modern megjelenéssel célozták meg az olvasókat. A dizájnon túl februárban a szlogen is változott: „Femina – Énidő. Veled.”
„Lehet, hogy elcsépelten hangzik, de a mai torzult világban igenis szükség van arra, hogy több időt töltsünk magunkkal, nagyobb önismeretre tegyünk szert, és olyan dolgokkal foglalkozzunk, amik valóban kikapcsolnak és feltöltenek. A Femina felelőssége pedig, hogy ebben segítséget nyújtson” – mondta el az új szlogen mögötti üzenet kapcsán Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője.
A szlogenhez igazodva a tartalomfejlesztés is folytatódik. Továbbra is jellemzőek lesznek a színes, változatos témák, egyre több szakértői anyag, publicisztika, nagyinterjú, illetve szórakoztató tartalom jelenik meg a Femina oldalain. „Olyan témákat dolgozunk fel, amelyek valóban informatívak, igényesek, ha kell komolyak, mindig alaposak, de szórakoztatóak is, hogy a kikapcsolódást is megtalálják olvasóink. Ténylegesen olyan anyagokat készítünk, amelyek a 21. századi nőket érdeklik” – foglalta össze Rácz Brigitta.
A megújult Femina népszerűsítését kampány is támogatja, melynek első szakaszában egy 10+1 részes interjúsorozat indult az ország meghatározó nőivel. Szily Nóra interjúalanyaival arra keresi a választ, hogy mitől nő a nő a 21. században? A köztéri hirdetésekkel párhuzamosan, március 8-án, Nőnapon televíziós reklámkampány is indul, amely szintén erre az alapkérdésre reflektál, emellett a FeminaShopot is feltöltötték olyan környezettudatos termékekkel, amelyek nem hiányozhatnak a 21. századi nő kelléktárából.
Rácz Brigitta szerint a Femina mai sikerei a múltban keresendők. 14 évvel ezelőtt, az induláskor kis költségvetés állt rendelkezésükre, a lelkesedésük viszont annál nagyobb volt. Mint mondta, az oldalt a szív vitte előre, illetve a tudatos építkezés, és ezek mind a mai napig meghatározók számukra.
*Forrás: DKT/e.gemius.com 2021. január-február