- Hirdetés -

Fenntarthatósági kampányt indít az IKEA

|

Adjunk együtt új értelmet a dolgoknak!” néven eddigi legnagyobb fenntarthatósági kampányát indítja az IKEA március elején. A kampány rámutat arra, hogy fenntartható módon élni egyszerű, s közben a környezetünket óvhatjuk és pénzt takaríthatunk meg. A 360 fokos integrált kampány saját, dedikált weboldal, TV reklámok, RTB display hirdetések, közösségi platformok, kültéri hirdetések (OOH), influenszerek, PR, illetve áruházi és munkatársak felé történő kommunikáció bevonásával valósul meg. A kampány három alappillérre fókuszál: jobb alapanyagok, IKEA szakértelem (DIY inspirációk és bútor-újrahasznosítási tippek), illetve fenntartható szolgáltatások. A TV-reklámok március 15-től kerülnek műsorra újrahasznosított és megújuló anyagokból készült termékeket megjelenítő 25 másodperces videók formájában.

Az IKEA célkitűzése, hogy fenntartható és klímapozitív vállalattá váljon, ennek érdekében 2030-ra szeretné elérni, hogy termékei kizárólag újrahasznosított és/vagy megújuló anyagokból készüljenek. Mindezek fényében, a 2021-es pénzügyi évet az IKEA a fenntarthatóságnak szenteli a Fenntarthatóság Éve elnevezéssel. A tavaszi kampány a hétköznapi nehézségeinkre próbál megoldást nyújtani. Alapvetően senki sem szeret pocsékolni. Rossz érzés a feleslegessé vált dolgokat kidobni, de sokszor nem adódik alternatíva arra, hogy a már nem használt tárgyaktól fenntartható módon megszabadulhassunk. A meglévő dolgainkra vigyázunk, a feleslegessé vált dolgokat továbbadnánk, de nem találunk megfelelő lehetőséget erre. Előbb-utóbb otthonunkban felszaporodnak a lomok és lelkiismeret-furdalásunk támad. Nyomasztóan hat a sok fölöslegesen tárolt holmi és a pazarlás elleni szándékunk eredménytelensége. Sokan elfelejtkeznek vagy nem vesznek tudomást azokról a dolgokról, amelyeket otthonukban felhalmoznak és tárolnak.

Jobb alapanyagok

„Az IKEA-nál azt valljuk, hogy a tárgyak nem egyszer használatosak. Meggyőződésünk, hogy újra és újra használatban kell lenniük, hogy a nyersanyag pazarlását megakadályozzuk. Sokat teszünk annak érdekében, hogy a termékeink újrahasznosított és megújuló anyagokból készüljenek. És ez még nem minden. Célunk, hogy a termékeinket maximális mértékben ki lehessen használni. Az újrahasznosítás révén meghosszabbíthatjuk a bútorok és kiegészítők élettartamát. Ha vásárlóinknak már nincs többé szükségük az IKEA termékekre, ahelyett, hogy a szeméttelepre dobnák, tovább kell adniuk őket másoknak újbóli felhasználásra” – mondta el Márton Andrea, az IKEA fenntarthatósági felelőse.

Emellett környezetbarát termékekkel, szolgáltatásokkal és programokkal segítik vásárlóiknak minimálisra szorítani a környezetre gyakorolt hatást. Például, 2015 óta az IKEA teljes világítási termékkínálatát LED-re cserélték, az IKEA termékekben felhasznált pamut pedig teljes mértékben fenntartható forrásból származik. Az IKEA termékkínálatának 43%-a hozzájárul ahhoz, hogy az emberek egészséges és fenntartható életet éljenek, illetve, hogy a bolygónk és az emberek számára előnyös döntéseket hozzanak.

Csináld magad megoldások a bútorok élettartamának meghosszabbításáért

Az IKEA külön dedikált weboldalt indít, ahol a vásárlók inspirációt, ösztönzést és információt kaphatnak az otthon fellelhető értékek azonosítására, illetve segítséget arra, hogy megfelelő döntést hozzanak a felhasználásukkal kapcsolatban. Hogy új életet, hosszabb életet és jobb életet adhassunk a tárgyaknak.

Szolgáltatások

Március folyamán az IKEA további információkkal szolgál a Fenntarthatósági pontokkal kapcsolatosan is. Az egyik legfontosabb újdonság az IKEA bútorok élettartamának meghosszabbítása kapcsán az ’ingyenes online alkatrészek’ szolgáltatás.

Az IKEA bútorokat arra tervezték, hogy újra és újra használatban legyenek. Ezért teszik ingyenesen elérhetővé az általános pótalkatrészeket. Javítsd meg, használd újra, újítsd meg és tartsd jó formában!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...