Technológiai újdonságok belső kommunikációs használata, online onboarding folyamatok, hibrid munkavégzés – csak néhány példa azokból a kifejezésekből, amelyek az elmúlt egy évben mindennapjaink részévé váltak. 2020-ban ugyan a vállalatok többsége rutinos lett a koronavírus-járvány okozta krízishelyzet kezelésében, ugyanakkor egyre nagyobb kihívássá vált számukra a folyamatos motiváció, az optimizmus és a munka örömének fenntartása és növelése.
Az Avantgarde Group kommunikációs szakértői ennek fényében állították össze a legújabb Employer Branding Magazint, amelyben hasznos tippeket, megindító történeteket és gyakorlati tanácsokat is feldolgoztak. Az interjúk és sztorik nem csupán az ügyfelektől érkeznek: a munkatársak gyakran foglalkoznak olyan külső employer branding és toborzási témákkal, valamint belső tapasztalatokkal, amelyek érdekesek és másoknak is példaként szolgálhatnak.
Az Avantgarde Group célja a magazinnal, hogy olyan szakmabeli kollégákat, cégvezetőket, HR vezetőket szólítsanak meg, akik készek tenni azért, hogy már ma egy felelősségteljes képet alakítsanak ki magukról és a cégről, amit képviselnek. Az Employer Branding Magazin minden érdeklődő számára elérhető online formában.
A kiadvány lapozható változatát itt érhetik el.