Bár az ügynökség már 2014 óta számos márkán dolgozott ügyfelével (többek között Lay’s, Pepsi, Schweppes, Mirinda), két év kihagyás után most újból keretszerződött partneri státuszban folytatják a közös munkát.
A Positve Adamsky és a Pepsi múltja egészen 2014-ig nyúlik vissza. Ekkor kezdték el azt a 4 évig tartó, masszív együttműködést, ami megannyi sikeres brandkommunikációs projektet (köztük a 2016-os, több díjat is besöprő Vloggerőpróba kampányt) ölelt fel.
A kihagyás két évig tartott – 2018 és 2020 között –, bár az ügynökség ez idő alatt is végzett projektalapú trade marketing megbízásokat a Pepsi csapatának, ami főként HoReCa partnerek felé szervezett promóciók lebonyolítását, valamint kiskereskedelmi aktivitások kivitelezését jelentette a Pepsi különböző márkáira szabva.
Az új keretszerződés 2021 év végéig tart, és főként a nemzetközi anyagok hazai adaptációját, valamint a márka social media és influencer stratégiájának a kialakítását, kivitelezését foglalja magában.