Március 15-től Simon Zsolt, a TV2 Csoport korábbi vezérigazgatója tölti be a Book24 Zrt. vezérigazgatói posztját. Az online könyvkereskedelmi és nagykereskedelmi vállalathoz új marketing és logisztikai vezető is csatlakozott.
Az új vezérigazgató 2020 ősze óta tanácsadóként vett részt a cég átszervezésében, új üzletpolitikájának kidolgozásában. Marketing vezetőként Kis Éva, a Nike Budapest online store menedzseri pozíciójából csatlakozott a csapathoz. A cég logisztikai vezetését Kissné Soós Mónika látja el, aki már részt vett a Book24 indulásában is, korábban pedig a Libri-Shopline logisztikai igazgatója volt.
„A járvány felgyorsította az e-kereskedelem fejlődését, változását. Ma már bárki tud raktárkészlet nélkül bérelt webáruházzal online kereskedni. Ugyanakkor felértékelődik a márka, a performance marketing és a logisztikai szolgáltatások szerepe. A Book24 célja, hogy erős könyves webáruház pozíciója mellett, a piac első számú nagykereskedőjévé és dropshipping szolgáltatójává váljon” – nyilatkozta Simon Zsolt.
A Book24 Zrt. 2014-ben kezdte meg működését, néhány év alatt a piac meghatározó online könyváruházává nőtte ki magát. Több, mint 1000 kiadó, 22 ezer szerző, 45 ezer könyvét kínálja saját raktárából 1-2 napos szállítási határidővel. 2020-ban 33%-kal nőtt a webáruház forgalma, 110 ezer megrendelésben, csomagonként átlagosan 5 könyvet szállított házhoz.