Az Oázis újra a Mediatort bízta meg reklámszpotjának elkészítésével és az ehhez tartozó médiavásárlási feladatokkal.
2019 után idén tavasszal ismét a független, full-service ügynökség szakemberei készítettek reklámfilmet a közép-kelet-európai térség legnagyobb dísznövény kereskedelmi cégcsoportja számára. A tenderen elnyert megbízás a szpotgyártás mellett médiatervezésre és -vásárlásra is vonatkozott.
Az ügynökség által készített szpot fókuszában az a pozitív érzés áll, amelyet egy Oázis kertészetben történő vásárlás nyújthat. A növények boldogságot hoznak a hétköznapokba, akár az otthonunkban vagy az irodában van szükségünk egy kis zöld szigetre, illetve akkor is, ha a kertünket vagy az erkélyünket szeretnénk feldobni.
„Bár az Oázis Kertészet erős márka és egy dinamikusan fejlődő kertészeti áruházlánc, ez csupán a második tévés kampányunk. Emiatt jó érzés volt olyan ügynökséget választani, akikkel korábban már sikeresen működtünk együtt. A közös munka során most is ezt éreztük, és bízunk benne, hogy a szpottal találkozó közönségünk is így lesz vele. Meghallja és megérti, mennyivel harmonikusabb lehet az életünk, ha a növényekkel vesszük körül magunkat” – értékelte a közös munkát Boross Gábor, az Oázis marketing menedzsere.
„Mindig pozitív visszajelzés számunkra, ha régi, kedves ügyféltől tendermeghívást kapunk egy-egy új feladatra. Megtisztelő, hogy az Oázis ismét bizalmat szavazott nekünk, és újra együtt dolgozhatunk ennek a piacvezető márkának az imázsán” – nyilatkozta Biró László, a Mediator ügyvezetője az együttműködés kapcsán.
A március második felében indult imázs-kampány 10 másodperces televíziós szpotjait az R-time nagy elérésű csatornáin láthatjuk, míg az RTL Most-on és a közösségi média platformokon hosszabb, 20 másodperces verziók futnak.