- Hirdetés -

Tovább növekedett tavaly a Huawei

|

Több mint 3,8 százalékkal növelte globális árbevételét a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat auditált teljes árbevétele a tavalyi évben 136,7 milliárd dollár lett, nettó nyeresége pedig elérte a 9,9 milliárd dollárt, ami 3,2 százalékkal magasabb az előző évinél.

A Huawei Technologies, a világ egyik vezető infokommunikációs megoldás szállítója 2020-as üzleti eredményeit Ken Hu, a vállalat elnökhelyettese ismertette március 31-én Sencsenben. „Az elmúlt évben a viszontagságok ellenére stabilan tartottuk magunkat” – mondta.

A Huawei elnökhelyettese kiemelte: „Folyamatosan törekedtünk az innovációra, hogy értéket teremtsünk ügyfeleink számára, segítsük a járvány leküzdését, és támogassuk mind a gazdasági fellendülést, mind a társadalmi fejlődést szerte a világon. A kihívásokkal teli üzleti környezetben is elkötelezettek maradtunk a globális és diverzifikált ellátási lánc iránt, amely nem egyetlen országra vagy régióra támaszkodik, hanem szerte a világban megtalálható erőforrásokat használja annak érdekében, hogy biztosítani tudja a beszerzés és ellátás folyamatosságát.”

A Huawei Technologies távközlési (Carrier) üzletága 2020-ban is azon dolgozott, hogy 170 ország és régió mintegy 1500 kommunikációs hálózatának stabil működését biztosítsa a koronavírus-járvány közepette – ezzel segítette világszerte a távmunkát, az online tanulást és az online vásárlást. A különböző nagyvárosokban végzett független mérések kimutatták, hogy a Huawei által kiépített 5G hálózatok a legjobb felhasználói élményt nyújtják. A vállalat a távközlési szolgáltatókkal együttműködésben világszerte háromezret meghaladó 5G innovációs projekt megvalósításában vett részt több mint 20 iparágban, köztük a gyártásban, a szénbányászatban, az acélgyártásban, valamint a kikötői hálózatok kiépítésében. A Huawei távközlési üzletágának árbevétele 2020-ban elérte a 46,4 milliárd dollárt, ami 0,2 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez képest.

A Huawei Technologies vállalati (Enterprise) üzletága az elmúlt évben nagy erőfeszítéseket tett annak érdekében, hogy innovatív élethelyzet-alapú megoldásokat fejlesszen ki és digitális ökoszisztémát építsen minden lehetséges igényre. 2020-ban a Fortune Global 500-as listáján szereplő vállalatok közül 253 cég, valamint világszerte több mint 700 város választotta digitális transzformációjához partneréül a Huawei-t. A vállalat tavaly bejelentette az Intelligens Iker megoldását, amely az iparág első referencia architektúrája az iparágak intelligens fejlesztésének elősegítésére.

A koronavírus-járvány idején a Huawei technológiai szakértelme és megoldásai kulcsfontosságúnak bizonyultak a vírus elleni küzdelemben. Az egyik példa az a Huawei Cloud-on alapuló mesterséges intelligenciával támogatott diagnosztikai megoldás, amely segített a kórházaknak csökkenteni az orvosi infrastruktúrájukra nehezedő terhet. A Huawei partnereivel együttműködve felhőalapú online tanulási platformokat indított el több mint 50 millió általános és középiskolás diák számára. 2020-ban a Huawei vállalati üzletágából származó árbevétel elérte a 15,4 milliárd dollárt, ami az elmúlt évhez képest 23 százalékos növekedést jelent.

A HarmonyOS és a Huawei Mobile Services (HMS) okoseszköz-ökoszisztéma bevezetésével a Huawei Technologies fogyasztói (Consumer) üzletága tavaly elindította az „Élet a Gördülékeny AI Megoldásokkal”, vagyis „Seamless AI Life” stratégiáját. Ennek célja, hogy a fogyasztóknak elhozza a mindennel összekapcsolódó intelligens környezetet, mely az intelligens otthon, az intelligens iroda, az egyszerűbb utazás, a fitness és egészség, valamint a szórakozás területét is érinti. 2020-ban 730 millióra nőtt a Huawei okostelefont használók száma, a vállalat fogyasztói üzletágának árbevétele pedig elérte a 74,1 milliárd dollárt, ami 3,3 százalékos növekedést jelent éves összevetésben.

„2021-ben továbbra is összetett és változékony globális környezet vár ránk” – folytatta Hu. „A COVID-19 újjáéledése és a geopolitikai bizonytalanság folyamatos kihívásokat jelent majd mindenki számára a világon. A Huawei mélyen hisz abban, hogy a digitális technológia ereje új megoldásokat kínál a mindannyiunkat érintő problémákra.”

„Folyamatosan feszegetjük a technológia határait azzal, hogy teljes mértékben lefedjük a globális folyamatokat, és elősegítjük ügyfeleink és partnereink digitális átalakulását. Olyan digitális technológiát szeretnénk létrehozni, amely jobbá teszi az életet, intelligensebbé a vállalkozásokat és befogadóbbá a társadalmat. Hogy végül ezzel közelebb kerülhessünk egy teljesen összekapcsolt, intelligens világhoz” – tette hozzá Ken Hu.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...