- Hirdetés -

Ismét egy magyar sorozat volt a legnézettebb

|

Megint az RTL Klubon futó A mi kis falunk új epizódja érte el a hét legmagasabb nézőszámát a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A mi kis falunknak a hétköznapi ismétlései is sok nézőt vonzottak, pedig a TV2 legerősebb műsorával, az Exatlonnal futottak azonos műsorsávban.

A múlt héten kicsit nőtt az RTL Klub előnye a TV2 előtt (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben). A korábbi heti 3,7 százalékpont után ugyanis már 3,9 százalékponttal vezetett az RTL Klub. Jó néhány héten át a hétköznapok igen szoros küzdelmet hoztak a két vezető kereskedelmi csatorna között, a 13. héten azonban minden estét behúzott az RTL Klub.

A legszorosabb verseny pénteken volt, amikor az RTL Klub 11,1 százalékos, a TV2 10,4 százalékos közönségarányt produkált. A legnagyobb differencia pedig vasárnap este mutatkozott, amikor az RTL Klub 13,6 százalékos közönségarányára a TV2 csak 4,5 százalékos esti share-rel tudott válaszolni.

Csoportszinten az RTL Magyarország végzett az éren 25,9 százalékos közönségaránnyal, a TV2 Csoport 22,7 százalékot ért el. A három legnagyobb nemzetközi televíziós portfólió külön versenyét ismét az AMC nyerte 6,1 százalékos közönségaránnyal, utánuk a ViacomCBS következett 5,3 százalékkal, majd a Sony csatornái 4,8 százalékkal.

13. hét / 12. hét / 11. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,3% / 14,9% / 13,5%
TV2 – 10,4% / 11,2% / 11,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (13. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 5,6% (7,8%)
Híradó – 16,4% (20%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,6% (17,9%)
Keresztanyu – 18,2% (17,7%)
A mi kis falunk – 15,3% (13,8%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,2% (14,4%)
Tények – 15,4% (14,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,9% (11,3%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 13,3% (14,4%)

A két esti hírműsor között meglepően szoros versenyt hozott az elmúlt hét. Az RTL Híradó mindössze egy százalékpontos előnnyel végzett – heti átlagban – a Tények előtt. Az RTL Klub a hétköznapi jó teljesítményét nagyrészt annak köszönhette, hogy A mi kis falunk ismétlései egyre több nézőt vonzanak. A sorozat többnyire nyerte a sávját az Exatlonnal szemben, ami nagy szó. Ráadásul ezzel A mi kis falunk utáni műsorok nézettségét is felhúzta. Utóbbiak közül az Életünk története 10,2 százalékos, a Házon kívül 9,7 százalékos, a Nagy szám pedig 8,6 százalékos közönségarányt ért el.

A heti műsoros toplista élén – nagy fölénnyel – A mi kis falunk szombati új epizódja végzett a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Előbbinél 329 ezres, utóbbinál 930 ezres nézőszámmal futott a sorozat. Mindkét nagy célcsoportnál a Keresztanyut láthatjuk a második helyen. A 18-49 éveseknél a hétfői rész (284 ezer néző), a teljes lakosságnál a keddi epizód (854 ezer néző) bizonyult a legnézettebbnek.

A TV2 legjobban teljesítő műsorának a 18-49 éveseknél továbbra is az Exatlon számított. A kereskedelmi célcsoportnál a csütörtöki adás vonzotta a legtöbb nézőt (206 ezret). A teljes lakosságnál a csütörtök esti Tények érte el a csatorna legmagasabb nézettségét (739 ezret), az Exatlon a teljes lakosságnál a második lett: a keddi adást 607 ezren kísérték figyelemmel.

A top 10 műsor közé az RTL Klub és a TV2 tartalmain kívül rendszerint más csatorna műsorai nem tudják beverekedni magukat. Viszont a múlt héten a 18-49-es listára két kakukktojás is beoldalazott.

A hét nyolcadik legnézettebb műsora ugyanis a Film+-on sugárzott Aquaman című film volt (177 ezer néző). Az M4 Sport pedig a szerdai Andorra-Magyarország meccsel kapaszkodott fel a toplistára. A mérkőzés a kereskedelmi célcsoportnál 162 ezres nézőszámot ért el. Egyébként a teljes lakosságnál 342 ezer volt a meccs nézettsége, amivel a heti toplista 16. helyét foglalta el. Általánosságban jellemző a sportműsorokra, hogy a 18-49 éveseknél jobban teljesítenek, mint a teljes lakosságnál.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_13hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...