Magyarország egyik legnagyobb játék kis-, és nagykereskedelmi áruházlánca, a REGIO Játék is elérhetővé tette termékeit az eMAG Marketplace-en. A hazai játékpiac egyik legjelentősebb szereplőjének csatlakozása révén több ezer játékkal bővült ki az eMAG piacterének kínálata.
Az eMAG Marketplace Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi platformja, amelyen több mint ötezer helyi kis-, és középvállalkozás mintegy két és fél millió terméke érhető el. Az 1990-ben alapított REGIO Játék Magyarország egyik legnagyobb játék kis-, és nagykereskedője, amely a hazai játékeladások negyedét tudhatja magáénak, 43 áruházat működtet Magyarországon, éves forgalma pedig bőven meghaladja a tízmilliárd forintot. A vállalat által forgalmazott több ezer féle játék mostantól az eMAG Marketplace-en is elérhető.
Bár a REGIO Játék sok éve rendelkezik saját webáruházzal, az eMAG Marketplace-hez való csatlakozással egy fontos új értékesítési csatornára tehet szert, hiszen az eMAG piacterén egy átlagos hónapban mintegy 20 ezer darab játékot rendelnek meg online, ezek eladása a teljes Marketplace-forgalom mintegy 5 százalékát adja. Napjainkban a szülők leginkább a társasjátékokat és a kreatív játékokat keresik az örök favoritnak számító LEGO játékok mellett, de a kijárási korlátozások olyan klasszikus termékkategória forgalmát is fellendítették, mint a puzzle-é.
“A pandémia miatt különösen fontos volt számunkra, hogy online fronton erősítsünk, hiszen a járvány előtti évhez képest 2020-ban megduplázódott az online rendelések és az okostelefonról érkező tranzakciók száma is. Ráadásul tapasztalataink szerint az internetes vásárlók átlagos kosárértéke is magasabb az áruházi vásárlókénál” – mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO Játék marketingvezetője.
“Az eMAG Marketplace működésének hatékonyságát igazolja, hogy a magyar piac több évtizedes múltú szereplőjét is partnereink között tudhatjuk. Egy ilyen jelentős piaci szereplő csatlakozásával a vásárlóink is jól járnak, hiszen rengeteg új játék lesz elérhető a kínálatban rendkívül versenyképes áron. A RÉGIÓ Játék számára pedig azért ideális az együttműködés, mert az eMAG Marketplace csak a megvalósult vásárlások után számol fel jutalékot, így járulékos költségek nélkül tud jelentős vásárlóbázist elérni rajtunk keresztül” – mondta el Papp Máté, az eMAG Marketplace magyarországi üzletágvezetője.
Egy országos áruházlánc teljes termékkínálatának integrálása az eMAG Marketplace-be az alkalmazott technológiai megoldásoknak köszönhetően rövid idő alatt megtörténhetett. Az eMAG piactere a RÉGIÓ Játék platformját kiszolgáló rendszertől automatizáltan kapja meg a termékek szükséges adatait a cikkszámtól az illusztráción át a rendelkezésre álló készletekig.