A COVID-járvány hatására ismét nő a televíziók előtt töltött idő, a BrandMania stábja pedig annak járt utána, hogyan reagáltak erre a jelenségre a tévétársaságok. A műsorból az is kiderül, hogy a streamingszolgáltatások térhódítása mit jelent a piac számára, illetve azt is megtudhatjuk, Nagy Ervin hogyan viszonyul a sorozatokhoz és a streaminghez.
Tavaly februárban fordult meg a tévés nézettség csökkenő trendje, azóta pedig egyre hosszabb időt töltenek a képernyők előtt a magyarok, ami természetesen szorosan összefügg a COVID-járvánnyal. A BrandMania legújabb adásában Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés üzletág ügyvezetője többek között arról beszélt, hogy mely célcsoportokban nőtt leginkább a tévézési hajlandóság, de azt is elárulta, hogy kik körében a leggyakoribb, hogy több képernyőn fogyasztanak videós tartalmakat.
Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója többek között arról beszélt a BrandMania stábjának, hogy milyen kihívásokat jelentett a járvány a forgatások során és azt is elárulta, hogy milyen nagy produkciók térnek vissza idén az RTL-re. A műsorból megtudhatjuk azt is, hogy mennyire foglalkoztatja a nézettség Hámori Barbarát, a Scripted Productions alapítóját, producert, és milyen számokat hoz a Keresztanyu című sorozat.
Az RTL Klub magazinműsorából az is kiderül, hogy mivel készült erre az évre a Viacom CBS Közép-Európa, vagy éppen az AMC Networks International a magyar piacon, mennyire fontosak a saját gyártású produkciók. A stábnak nyilatkozott Nagy Ervin színész is, és a műsorból kiderül, hogyan viszonyul a sorozatokhoz és a streaming szolgáltatásokhoz, de azt is elárulta a stábnak, hogy szerinte mivel lehetne még jobban felpörgetni a hazai sorozat- és filmgyártást.
A műsor második részében pedig a videó streaming került a középpontba, a Netflix és társai jelentett kihívás, illetve az, hogyan reagáltak erre a hagyományos tévétársaságok.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt 10:35-kor az RTL Klubon vagy az RTL Moston ide kattintva.