Idén már hetedik alkalommal hirdetik meg a Városmarketing Díjat, melynek keretében a szokásos kategóriák mellett ezúttal különdíjas, COVID-marketing kategória is lesz. A pályázatokat június végéig várják.
A Magyar Marketing Szövetség idén is keresi a „marketing fővárosát”, a „kisvárosi elsőt”, a marketingaktív megyét”, a városmarketing nagykövetét” és minden sikeres, példaértékű marketingmegoldást. Ebben a rendkívüli, kivételes időszakban, egészségügyi válsághelyzetben – rendkívüli, kivételes megoldásokkal hirdetik meg a pályázatot. Tekintettel a „szakmailag elveszett” hónapokra, pályázni a 2020. márciusától 2021. június 30. között megvalósult marketing eszközökkel lehet. A pályázatokat április 7-től június 30-ig várják.
A szokásos kategóriáink mellett különdíjas, COVID-marketing „kategóriát” is hirdetnek, azaz a vírus-helyzettel összefüggő hatékony és eredményes marketing-megoldásokat külön elismerésben részesítik.
Várják a határon túli magyar települések, közösségek pályázatait is, külön értékelik az itthoni településekkel való együttműködést, így a testvérvárosi pályázat az itthoniak gyémántjainak számát is növelik. Önállóan, vagy partnerségben pályázhatnak azon vállalkozások is, olyan marketing eszközzel, megoldással, melyek tudatosan, közvetlenül hozzájárultak a városuk, településük imázsának, ismertségének, elismertségének a növeléséhez.
Az ünnepélyes díjátadóra idén is a Marketing Summit Hungary 2021 konferencián, szeptember 16-án kerül sor.