Sztárcsevity Andrea lett a Volvo Autó Hungáriánál újonnan létrehozott Consumer Experience osztály vezetője. Az ügyfélkapcsolatokért a vállalatnál már 4 éve ezen a területen dolgozó Hadnagy Attila fog felelni, míg új kollégaként csatlakozott az osztályhoz Kozma Noémi, aki a marketingkommunikációval fog foglalkozni.
Kiemelt fotón: Sztárcsevity Andrea
Átszervezi vezérképviseletei felépítését a Volvo Car Corporation, az első körben az EMEA régió országaiban – így Magyarországon is – alakulnak át a szervezetek. A változás a marketing esetében talán a legnagyobb és legizgalmasabb – az ehhez a területhez tartozó feladatok kibővültek és új funkciók is megjelentek, az osztály neve pedig mostantól Consumer Experience (CX, ügyfélélmény). Az osztály fő célja az lesz, hogy ügyfeleinknek prémium minőségű ügyfélélményt nyújtsunk az autótulajdonlás egész folyamata során – már akkor is, amikor az ügyfél még csak gondolkodik az autóvásárláson, és egészen odáig, amikor a meglévő autóját beszámíttatja, hogy új Volvót rendeljen.
A Volvo Autó Hungária csapata a megnövekedett feladatok következtében 1 fővel bővült. A Volvo hazai vezérképviseleténél a CX osztályt Sztárcsevity Andrea eddigi marketingvezető irányítja. A csapat koordinálása mellett hozzá tartozik az új CRM rendszerek bevezetése és a leadmanagement is.
Az ügyfélkapcsolatokért a vállalatnál már 4 éve ezen a területen dolgozó Hadnagy Attila fog felelni, míg új kollégaként csatlakozott az osztályhoz Kozma Noémi, aki a marketingkommunikációval fog foglalkozni.
Kozma Noémi nagyon mély média iparági és Volvós ismeretekkel rendelkezik: már másodéves egyetemistaként kezdett a kommunikációs szakma ügynökségi oldalán, a Mindshare médiaügynökségen dolgozni. Az első években a különböző digitális megoldások területén szerzett rengeteg tapasztalatot, amit előbb integrált digitális tervezést irányító csoportvezetőként, majd 2016-tól az Unilever regionális digitális igazgatójaként kamatoztatott. 2018-tól az ügynökség ügyfélkapcsolati vezetőjeként nemzetközi és hazai márkák, ügyfelek – mint például a Volvo Autó Hungária – kommunikációs stratégiai tervezéséért, a stratégiák megvalósításának koordinációjáért felelt.