- Hirdetés -

Különleges startup-verseny indult

|

Startupokat és újító kisvállalkozásokat céloz meg az iPon és a HRP közös üzletfejlesztési programja, az iPonNovation, melynek különlegessége, hogy a nyertesektől nem vár el sem tulajdonrész-átadást, sem kizárólagosságot. Ilyenre a közép-kelet európai régióban az online-retail alapú versenyek között még nem volt példa. A program szakmai megvalósítását és irányítását az XO.company végzi, mely a világ legnagyobb független startup-ökoszisztéma versenyét, a Global Startup Awards-ot is jegyzi. Ez garanciát jelent a professzionális lebonyolításra, míg a két cég szakmai tapasztalata és kapcsolatrendszere a három nyertes vállalkozás fejlődésére lesz jelentős pozitív hatással. A pályázatot életrehívó cégek célja a hazai innovatív tehetségek felkarolása és a hazai startup ökoszisztéma fejlődésének támogatása.

”Örömmel és izgatottan fogadtuk el az iPon és a HRP felkérését a közös munkára. Egy közel fél éves közös gondolkodás eredményeképp jött létre az iPonNovation, mely egy világszinten is egyedi üzletfejlesztési program startupok számára, ami sem kizárólagosságot, sem tulajdonrészt nem kér, viszont példa nélküli piaci löketet és tudást ad a nyerteseknek. Fontos, hogy a nyereménytől függetlenül akár egy 200 millió forint értékű befektetési lehetőséget is hozhat magával a HRP részéről ez a lehetőség” – értékelt Kovács Péter, az XO.company alapító tagja.

A verseny piacérett termékkel vagy szolgáltatással rendelkező vállalkozásoknak szól, akik szeretnének direkt hozzáférést szerezni a hatalmas üzleti és végfelhasználói ügyfélkörhöz, igényt tartanak a személyre szabott tanácsadásra és képzésre, illetve szívesen tanulnának Magyarország egyik vezető webáruházának és nagykereskedőjének kereskedelmi és marketing gyakorlatáról. A három nyertes startup mindegyike megkapja a több mint 25 millió forint értékű tudáscsomagot és marketing-büdzsét tartalmazó nyereményt, illetve a lehetőséget, hogy jelentős ismertségre tegyen szert. Legalább egy nyertes régiós szinten is bemutatkozhat, fogyasztókat érhet el az iPon segítségével. A verseny kimenetelétől függetlenül a HRP Europe Kft. potenciális tőkebefektetéssel is számol, igény és külön megállapodás esetén erre akár 200 millió forintos keretösszeget is hajlandó fordítani.

A versenyre jelentkezhet – iparágtól függetlenül – minden olyan innovatív, piackész termékkel vagy “pénzre váltható és mérhető” szolgáltatással rendelkező vállalkozás, amelyik túllépett az ötlet szinten, de még nem érte el a “felnőttkort”. A nevezés a novation.ipon.hu oldalon keresztül történik: a pályázók egy 2 perces videóban mutatkozhatnak be, illetve szükség van a cég, a vízió, illetve természetesen a termék/szolgáltatás részletes leírására is. A döntési folyamat két részből áll, független szakmai zsűri szűri elő a beérkező pályázatokat és választja ki a döntősöket, amit közönségszavazás egészít ki. A végső döntést az iPon, a HRP és az XO.company közösen választja ki. A jelentkezési időszak 2021. április 19. és június 20. között tart.

A szervezőkről

Az iPon a hazai e-kereskedelmi piac egyik meghatározó, folyamatosan erősödő szereplője, a tavalyi évben 12 milliárdos forgalmat generált 37,7 milliós éves oldalletöltés mellett. A 2004 óta működő innovatív vállalkozás folyamatos növekedése már a kelet-közép európai régióban is megindult, így jelen vannak Ausztriában, Horvátországban, Romániában és Szlovéniában is. A webáruházi tevékenység mellett online magazint is üzemeltet az IT világ és a hardverek legújabb trendjeiről, emellett tudományos, játék és filmes rovattal is rendelkezik. Több, mint 80.000 feliratkozóval rendelkező Youtube csatornáján ismert véleményvezérekkel dolgozik együtt, illetve szorosan együttműködik a Speedzone-nal is.

A HRP Europe Kft. közel 42 milliárd forintos éves árbevétellel 150 gyártó több tízezer termékének nagykereskedője, a játékkonzoloktól az egyedi PC konfigurációkon és felhőmegoldásokon keresztül a vállalatirányítási rendszerekig, és több, mint 3 ezer ügyféllel áll partnerségben. A hardver- és szoftverdisztribúción túl az oktatás és a tanácsadás területén is aktív. A közel három évtizedes sikeres működés és folyamatos fejlődés titka az innováció iránti elkötelezettség, az alázat és a nyitottság.

Az XO.company egy nemzetközi, magyar-dán alapítású innovációs tanácsadó ügynökség, mely -többek közt- a világ legnagyobb független startup-ökoszisztéma versenyének, a Global Startup Awards-nak is szervezője, ezáltal hatalmas kapcsolatrendszerrel és 8 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezik innovációs programok és versenyek tervezésében és lebonyolításában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...