A McDonald’s étteremlánc bejelentette, hogy 50 országra kiterjedő nemzetközi együttműködést kötött a hazánkban is rendkívül népszerű, K-pop irányzatot képviselő „BTS” együttessel, aminek köszönhetően május végétől a magyar rajongók a hazai éttermekben is megkóstolhatják majd a dél-koreai fiúcsapatról elnevezett BTS Menüt.
A BTS 2013-ban alakult, slágereik sorra a zenei listák élén szerepelnek, zenéjükkel, pozitív üzeneteikkel pedig összehozzák a rajongóikat a világ minden tájáról. A következő néhány hónapban a BTS rajongók még közelebb kerülhetnek kedvenc előadóikhoz, hiszen azóta, hogy a McDonald’s tavaly az Egyesült Államokban elindította a hírességek kedvenc rendelését bemutató programját, a Famous Orderst, most először a BTS Menü világszerte azonos időben, közel 50 országban lesz elérhető.
Az egyedülálló menü május 27-én kezdi „turnéját” Magyarországon. A BTS Menü itthon egy 9 darabos Chicken McNuggets-et, egy nagy adag sültkrumplit, egy nagy üdítőt, valamint a dél-koreai McDonald’s népszerű receptjei inspirálta speciális Édes Chili és Cajun mártogatós szószokat tartalmaz. A hazai éttermekben vásárolt Chicken McNuggets 100%-ban hazai csirkehús felhasználásával készül, a receptúra pedig kizárólag természetes összetevőket tartalmaz.
„A zenekar szép emlékeket őriz a McDonald’sban eltöltött nagyszerű pillanatokról. Már alig várjuk az együttműködés elindulását, és hogy megoszthassuk a BTS kedvenc menüjét a világgal” – nyilatkozta a BTS kiadója, a BigHit Music.
„Mindenkinek van egy olyan McDonald’sos rendelése, amit sosem hagyna ki, ha az éttermünkben jár, és ez igaz még az olyan nemzetközi szupersztárokra is, mint a BTS tagjai” – mondta Égi Zsolt, a McDonald’s hazai ügyvezetője. „Ez a zenekar valóban globális jelenség, rajongótábora nem ismer határokat, és mi is nagy izgalommal várjuk, hogy a jövő hónaptól Magyarországra is elhozzuk a BTS Menüt a vendégeinknek.”
A hazai vásárlók a BTS Menüt az éttermekben, a McDrive-okon vagy a McDelivery szolgáltatáson keresztül is megrendelhetik majd.