Összesen ötmilliárd dollárt kapott a Verizon az internetes piacot egykor meghatározó két vállalatért, a Yahoo-ért és az America Online-ért (AOL).
A 444.hu számolt be az üzletről a The New York Times-re hivatkozva, ami a világ egykor legnépszerűbb internetes keresőjét, illetve az 1990-es években a legnépszerűbb amerikai internetszolgáltatót érinti. A vevő az Apollo Global Management befektetési alapkezelő.
A Verizon 2017-ben 4,5 milliárd dollárt adott a Yahoo-ért, míg az AOL-t 2015-ben szerezte meg, 4,4 milliárd dollárért. A 444.hu beszámolója szerint az 1994-ben alapított Yahoo sokáig piacvezető volt az internetes keresőmotorok piacán, valaha 100 milliárd dollárra taksálták a piacon.
A Verizon eladta hirdetéstechnológiai üzletágát is, megtartva benne 10 százaléknyi részesedést.