A COVID-járvány miatt szinte katasztrofális helyzetbe kerültek a magyarországi rendezvényszervezők, a BrandMania stábja pedig annak járt utána, hogyan próbáltak túlélni az elmúlt egy évben és hogyan látják a jövőt. A műsor második részében pedig arról lesz szó, hogy a személyes ügyfélkapcsolatok hiánya milyen hatással volt a vállalatokra.
Sok tízezer résztvevő és többmilliárd forint tűnt el a rendezvényszervezői piacról az elmúlt egy évben, hiszen rövid szünetet leszámítva szinte csak online rendezvényeket lehetett megtartani. Az RTL Klub magazinműsorának stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen túlélési taktikákat alkalmaztak a rendezvényszervezők, hogyan látják a helyzetüket, illetve mire számítanak a jövőben.
A műsor második részében pedig a személyes ügyfélkapcsolatok, illetve azok teljes hiánya kerül terítékre. Mennyíre alkalmasak a digitális platformok a régi, jó kapcsolatok ápolására, újak kialakítására, hogyan kezelik ezt a problémát a cégek és a stáb azt is megmutatja, hogy mennyire hiányoznak a személyes találkozások.
BrandMania ma éjjel 0:10-kor az RTL Klubon.