Két új vezető kinevezését jelentette be a WarnerMedia a frissen megalakult EMEA-régiós gyerektartalom-részleg menedzsmentjébe. Monika Oomen EMEA-szerte felel majd a márkaépítésért, a kommunikációért és a franchise-ok irányításáért, Lars Wagner pedig a CEE-régiós gyerekcsatornák igazgatója lett.
Az azonnal munkához látó Moonika Oomen a gyerektartalmakért felelős EMEA-régiós igazgató, Vanessa Brookman vezetése alatt dolgozik. Oomen feladata, hogy a régiós márka- és kommunikációs stratégiákat kidolgozza és bevezesse ezeket a cég családi márkái: a Cartoon Network, a Boomerang, a Cartoonito és a Boing vonatkozásában, beleértve az ezekhez tartozó franchise-okat, valamint a lineáris és digitális platformokat. A WarnerMediához való csatlakozása előtt Oomen jó pár fontos pozíciót betöltött a Disney-nél, legutóbb a marketingstratégiáért felelős EMEA-régiós igazgatója volt a vállalatnak.
Szintén Vanessa Brookman alatt lát munkához július 1-jétől Lars Wagner, aki a CEE-régiós, vagyis a közép- és kelet-európai csatornák igazgatója lesz. Hozzá tartoznak majd a lineáris csatornák mellett a VOD (video-on-demand), a YouTube-csatornák, a weboldalak és a közösségi média is. Wagner vezeti majd a helyi programmingot, prezentációt, marketinget, PR-t és a digitális területet.
Az új igazgató 13 évnyi tapasztalatra tett szert a gyerek- és családi tartalmak terén: marketingigazgatója volt a német Playmobilnak, legutóbb pedig a Schleichnél dolgozott, ahol a tartalomstratégiáért felelt. Wagner emellett közreműködött a Disney, a ViacomCBS és a Discovery számos prémiummárkájának elindításánál.