Július 1-től egy tartalmában és vizuálisan is megújult Minimax gyerekcsatornát láthatnak a gyerekek és szüleik. Az új látványvilág a modernebb vonalvezetésű logóban, az identekben, az animált logókban, a zenében, a műsorelőzetesekben és a jól ismer márkafigurákban is mind megjelenik. Ugyancsak júliustól számtalan új sorozattal és filmmel bővíti kínálatát a megújult Minimax.
A döntően az 5-10 éves korosztályt megszólító Minimax húszéves története során most először változtatott alapjaiban az animációkban megjelenő logóján. A Minimax logóban szereplő ikonikus karikát keltette életre a csatorna kreatív csapata az Umbrella reklámügynökséggel. A cél az volt, hogy olyan új, a korosztály által áhított, kalanddal teli világokat mutassanak be, mint a dzsungel, a tech világ, a világűr, a vidámpark, a szuperhősök vagy a víz alatti világ.
Ezekbe a kalandos világokba pedig az animált logó karika mutatja az átjárót, így a karika hol egy polip karja, hol egy dzsungelben élő állat, máskor egy szuperhős alakját ölti. Az identek zenéje, a megismert és megszokott dallamvilág megtartása mellett szintén a kalandvilág hangulatát tükrözi vissza, a mai kor csengésének megfelelően.
Az új Minimax tartalmaiban is sok lesz a változás: még több olyan mese és sorozat kerül képernyőre, melyek kifejezetten a kalandvágyó nagyobb gyerek érdeklődésére számíthatnak. Július elsején startol a „Farkasbőrben – A holdkő legendája”, valamint a drónimádó fiatalok izgalmas kalandjait végigkísérő „Dronix csapat” sorozat. Egy 10 éves kisfiú lesz a főhőse az „Arthur és a Villangók” mesefilmnek július 17-én. De Arthurért a „Maltazár bosszúja” valamint a „Világok harca” misztikus mesékben is izgulhatnak a gyerekek. A „Khumba” című film és a „Bagoly brigád” sorozat az állatos mesék rajongóit biztosan örömmel töltik el, július közepétől.