A MITTE Communications nyerte a VinCE Magazin “VinCe Díj” eseményének kommunikációs támogatására kiírt pályázatát. A három meghívott ügynökség közül 2021 júliusától a MITTE felel a közönségszavazás és a novemberi díjkiosztó gála kommunikációs feladataiért.
2021 novemberében egy Magyarországon – sőt, a régióban – eddig nem látott eseményre készül a VinCE Magazin és a VinCE Díj szakmai csapata, amely a hazai gasztronómia és italkultúra rajongóinak bevonásával egy közönségszavazás során keresi Magyarország kedvenc borait, söreit, hazai gyártású párlatait, termelőit, vendéglátóhelyeit, kereskedőit.
A Vince Díj egy olyan egyedülálló kezdeményezés, amely túlmutat egy szakmai eseményen és a széles nyilvánosság számára is megnyitja a hazai italkultúráról való gondolkodást. Emellett nem titkolt célja természetesen az is, hogy a minőségi italfogyasztás értékét közvetítse. A közönségdíjjal lehetősége adódik a borfogyasztó közönségnek arra, hogy ők hozzák meg a végső döntést Magyarország kedvenc borairól és borászatairól. A VinCE díj szakmai koordinációját Vancsik Ivett, a VinCE Magazin főszerkesztője és Tóth Gábor, a VinCE Gála főszervezője végzi. Az ügynökség a közönségszavazás és gála kommunikációs stratégiájáért, sajtó- és social kommunikációjáért és online hirdetéseiért felel.
A MITTE Communications a tudatos és minőségi alkoholfogyasztás mellett elkötelezett ügynökség, amely több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik kulturális és kreatívipari projektek, illetve gasztroprojektek brandépítésében és kommunikációjában.